Mitä opimme koronasta? – tervetuloa teemaseminaariin!

Järjestämme keskiviikkona 7.10. tehyläisille seminaarin, jonka teemana on koronan opit. Tilaisuutta voi seurata etäyhteydellä verkossa. Tervetuloa mukaan!

Kuva: iStock

Koronavirus muutti arkea kaikissa organisaatioissa. Sosiaali-, terveys- ja kasvatusaloilla työn arki muuttui monin tavoin. Seminaarissa käymme läpi kevään kokemuksia ja näkemyksiä mmun muassa varautumiseen, yhteistoimintaan ja työn arkeen liittyen. Mukana on myös näkökulmia poikkeustilanteen vaikutuksista yksilöihin.

Seminaari on hyvä päättää resilienssiin ja toiveikkaaseen katsaukseen kohti tulevaa. Mukana puhujina on monipuolinen joukko asiantuntijoita.

– On tärkeää jakaa yhdessä poikkeusolojen kokemuksia ja oppia niistä, toteaa Tehyn työympäristöasiantuntija Kaija Ojanperä.

Ilmoittaudu 4.10 mennessä osoitteessa www.tehy.fi/koulutus. Samalta sivulta löydät koulutuksen ohjelman ja muut käytännön tiedot. Osallistumislinkki toimitetaan ilmoittautuneille lähempänä tilaisuutta. HUOM! Linkki toimitetaan ilmoittautuneen jäsentiedoista löytyvään sähköpostiosoitteeseen.

Tallenne webinaarista