Mistä saan tietoa jäsenyydestä ja työsuhdeasioista kesäaikana?

Myös kesäaikaan ensisijainen tehyläisen tuki on luottamusedustaja työpaikalla. Jäsenasioita voi hoitaa ajasta riippumatta Tehyn sivujen asiointipalvelusta, neuvontapuhelimet siirtyvät kesäaukioloaikoihin.

Kesäaikanakin voi tulla kysyttävää jäsenasioista tai omasta työsuhteesta. Tehyn luottamusedustajan puoleen kääntyminen on ensisijainen tiedonlähde myös kesäisin. 

Paljon asiaa ja tietoa löytyy myös tehy.fi-sivustolta ja jos on tarvetta hoitaa asioita, voit aina kirjautua asiointipalveluun Tehyn sivuilla. Asiointipalvelu toimii ympäri vuorokauden kaikkina vuodenaikoina. Tehyn asiointipalvelun tulleet viestit käydään läpi joka arkipäivä.

Joskus hoidettava asia voi vaatia yhteyden ottamista puhelimitse, katso siinä tapauksessa alta kesän aukioloajat puhelinpalveluun ja myös numerot, joihin kussakin asiassa soittaa. 

Puhelinpalvelun kesän aukioloajat

Jos kyseessä ovat jäsenyysasiat, kuten esimerkiksi jäsenmaksu, jäsenedut, uusi työ- tai opiskelupaikka tai palkaton vapaa, on oikea puhelinnumero silloin 09 5422 7200.

Jos taas asiasi koskee työsuhdetta, kuten esimerkiksi palkkaa, työvuoroja tai lomia, on puhelinpalvelun numero siinä tapauksessa 09 5422 7100.

Puhelinpalvelussa ovat käytössä kesäajat 2.6.2025 alkaen. 

Puhelinpalvelu on auki maanantaisin, tiistaisin ja torstaisin

aikavälillä 2.–16.6. kello 9–14, 

aikavälillä 23.6.–7.8. kello 9–12 

ja aikavälillä 11.–28.8. kello 9–14. 

 

Teksti: Lotta Nuotio