Mentorointiohjelman haku päättyy 30.9.

Lähde mukaan syksyllä alkavaan mentorointiohjelmaan joko aktoriksi tai mentoriksi. Haku päättyy 30.9.2020.

Kuva: iStock

Hei sinä työelämän alkutaipaleella oleva alle 32-vuotias jäsenemme tai viiden vuoden sisään alalle valmistunut - hae mukaan mentorointiohjelmaan aktoriksi! Mentoriohjelman kautta sinulla on mahdollisuus saada rinnallesi osaava, kokenut ja innostunut työelämän kokeenempi konkari, joka on valmis jakamaan kanssasi kokemuksiaan ja asiantuntemustaan. Saat siis itsellesi henkilökohtaisen mentorin, joka kannustaa ja auttaa sinua löytämään oman paikkasi työelämässä.

Kaipaamme mukaan myös työelämässä jo tovin toimineita mentoreita. Mentorina toimiminen on arvokas kokemus, jossa koet aitoa auttamisen iloa. Mentoroinnin tavoitteena auttaa nuoria vastavalmistuneita työelämään sekä tarjota tukea työelämän alkutaipaleella oleville. Mentorit saavat myös itse mahdollisuuden verkostoitua muiden mentorien kanssa. Parhaimmillaan saat uusia ideoita ja ajatuksia nuoremmilta ja saatat alkaa pohtia myös omaa uraasi ja omia tulevaisuudensuunnitelmiasi uudesta näkökulmasta.

Haku ohjelmaan päättyy 30.9.2020. Hae täällä: https://suomenmentorit.fi/STTK/

STTK:laisten liittojen jäsenille tarkoitettu mentoriohjelma alkaa marraskuussa 2020 ja kestää kesäkuuhun 2021.