Kuva: IStock

Maaliskuun webinaari: Näin luet palkkalaskelmaasi

Tuntuuko palkkalaskelma mystiseltä dokumentilta, josta ei tahdo saada selkoa? Löydätkö laskelmasta kaikki olennaiset asiat?

Maaliskuun webinaarin aiheena on palkkalaskelma ja erityisesti sen lukeminen. Saat eväitä palkkalaskelmasi tulkintaan ja opit, mitä palkkalaskelmasta on käytävä ilmi ja onko palkanmaksu mennyt oikein. Aiheesta kouluttavat Tehyn järjestöasiantuntijat Mikko Männikkö ja Janne Nykänen, joille pääset myös esittämään kysymyksiä.

- On varmasti työsuhteessa molempien osapuolten asia seurata, että ehdot toteutuvat sovitusti. Siksi on hyvä oppia lukemaan myös omaa palkkalaskelmaansa, kertovat kouluttajat Männikkö ja Nykänen.

Ilmoittaudu mukaan 8.3. mennessä. Ilmoittautuminen ja lisätiedot tehy.fi/koulutus. Tervetuloa mukaan webinaariin!

Osallistumislinkki ja ohjeet toimitetaan ilmoittautuneille jäsentiedoista löytyvään sähköpostiosoitteeseen. Lähetys tallennetaan. Tallenteet Kuukauden webinaareista löydät osoitteesta tehy.fi/kuukaudenwebinaari.

Käyttäjän Annette Lindfors kuva

Hei!

Tähän webinaariin liittyen olen laittanut infoa jäsenille. Nyt tilaisuuden ilmoittautumisaika vaihtelee eri teksteissä - yllä ilmoitettu 8.3 mennessä, yhdessä tekstissä ollut tämä päivä, eli 3.3 (jonka olen myös jäsenille ilmoittanut) ja Tapahtumakalenterin kautta kun menee ilmoittautumiseen lukee 2.3, jonka seurauksena ilmoitettu että:Tapahtumaan ilmoittautuminen on päättynyt.

Tilaisuudesta tulee toki tallenne, mutta harmittaa hieman ettei mahdolliset halukkaat voi enää ilmoittautua, minun heille ilmoitetun aikarajan puitteissa.

Käyttäjän Maiju Toivonen kuva

Hei Anette,

kiitos huomiostasi. Ilmoittautumisjärjestelmässä oli tosiaan käynyt nyt jokin inhimillinen virhe, kun ilmoittautumispäivä oli vaihtunut erehdyksessä vääräksi päiväksi. Alun perin ilmoittautumiset päättyivät 3.3., mutta pidensimme ilmoittautumisaikaa 8.3. asti. Nyt virhe on korjattu ja ilmoittautumiset onnistuvat edelleen, aina tosiaan sinne 8.3. eli ensi maanantaihin asti. Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Terveisin koulutussuunnittelija Maiju