Maaliskuun webinaari: Näin luet palkkalaskelmaasi

Tuntuuko palkkalaskelma mystiseltä dokumentilta, josta ei tahdo saada selkoa? Löydätkö laskelmasta kaikki olennaiset asiat?

Kuva: IStock

Maaliskuun webinaarin aiheena on palkkalaskelma ja erityisesti sen lukeminen. Saat eväitä palkkalaskelmasi tulkintaan ja opit, mitä palkkalaskelmasta on käytävä ilmi ja onko palkanmaksu mennyt oikein. Aiheesta kouluttavat Tehyn järjestöasiantuntijat Mikko Männikkö ja Janne Nykänen, joille pääset myös esittämään kysymyksiä.

- On varmasti työsuhteessa molempien osapuolten asia seurata, että ehdot toteutuvat sovitusti. Siksi on hyvä oppia lukemaan myös omaa palkkalaskelmaansa, kertovat kouluttajat Männikkö ja Nykänen.

Ilmoittaudu mukaan 8.3. mennessä. Ilmoittautuminen ja lisätiedot tehy.fi/koulutus. Tervetuloa mukaan webinaariin!

Osallistumislinkki ja ohjeet toimitetaan ilmoittautuneille jäsentiedoista löytyvään sähköpostiosoitteeseen. Lähetys tallennetaan. Tallenteet Kuukauden webinaareista löydät osoitteesta tehy.fi/kuukaudenwebinaari.