Lauri Tähkän keikka juuri sinulle

Tehy tarjoaa jäsenilleen Lauri Tähkän yksityiskeikan verkossa 21.11. klo 19. Ilmoittautuminen keikalle on päättynyt 16.11.

Kuva: Ville Juurikkala

Nauti Lauri Tähkän keikasta kotisohvalta yksin tai yhdessä perheen kanssa. Luodaan yhdessä iloinen ja valoisa lauantai-ilta keskelle pimenevää syksyä. Vietä vaikka etänä pikkujoulut keikkaa kuunnellen. Tähkän keikka on ainutlaatuinen ja avoinna vain tehyläisille.

- Tällä keikalla tehyläiset ovat VIP. Haluamme tuoda jäsenillemme näiden poikkeuksellisten aikojen keskelle iloa ja nautintoa. Vaikka vieläkään emme voi olla fyysisesti yhdessä, voimme nauttia tehyläisten kesken yhteisönä, kertoo järjestöasiantuntija Miia Keurulainen.

Keikalle ilmoittautunut saa henkilökohtaisen linkin to-pe 19.-20.11. aikana.

UKK

En saanut linkkiä keikalle, mitä teen?

Linkki keikalle toimitetaan to-pe 19.-20.11. aikana, joten odota rauhassa. Linkki on henkilökohtainen! Tarkistathan roskapostisi sekä Gmailissa ainakin myös kohdan Tarjoukset ja mainokset. Joskus viesti menee sinne.

Mikäli et ole saanut keikkalinkkiä lauantaihin 21.11. mennessä: Laita sähköpostia [email protected] ja kerro jäsennumerosi ja sähköpostiosoite, jolla olet ilmoittautunut keikalle. Eli se, jonka ilmoitit ilmoittautumisen yhteydessä. La 21.11. klo 15.00 alkaen voit soittaa Tehyn jäsenyysasiat palvelulinjalle 09 5422 7200. Pyrimme auttamaan sinua pääsemään keikalle.

​Apua, en ole ilmoittautunut, vieläkö voin ilmoittautua?

Ilmoittautuminen keikalle päättyi 16.11. ja valitettavasti emme pysty ottamaan ilmoittautumisia enää vastaan. Tarkastamme ilmoittautuneiden jäsenyyden ja runsaasta osallistujamäärästä johtuen se ottaa aikansa.

Voinko jakaa fiiliksiä keikalta someen?

Nappaa kuva omasta tunnelmasta ja jaa se instagramissa #tehylovestähkä. Tehyn IG-tarinoista löydät tunnelmia keikalta.

Tarvitseeko minun ladata jokin ohjelmisto katsoakseni keikkaa? Miten varmistun, että kaikki toimii?

Et tarvitse maksullisia ohjelmistoja tai latauksia. Lähetystä voit seurata tietokoneella, älypuhelimella tai tabletilla. Käyttämässäsi laitteessa on oltava äänentoistoa varten kaiuttimet tai kuulokkeet. Parhaaseen katselukokemukseen suosittelemme uudenaikaista käyttöjärjestelmää ja selainta, esim. Chrome, Firefox, Edge, Safari tai Opera.

Videoikkunan oikeassa alareunassa löytyy symboli, josta lähetyksen saa fullscreen-muotoon. ESC-näppäimellä pääset takaisin normaalitilaan.

Varmistathan etukäteen, että koneesi on päivitetyt selaimet sekä kaiuttimet toimivat. Tarkistuksen voit tehdä jo ennen keikkaa. Valitettavasti teknisissä asioissa emme voi auttaa.

Ääni ei kuulu, mitä teen?

Tarkista ensin, että laitteesi Audio-säädöt eivät ole mykistys(mute)-tilassa. Soita jotain ääntä toisesta lähteestä esim. iTunes tai YouTubea tarkastaaksesi, että kaiuttimet ovat päällä ja toimivat.

Jos tämä ei auta, voit tarkistaa videosoittimen oman äänisäädön. Se löytyy videoikkunan oikeasta alareunasta, fullscreen-symbolin vierestä. Jos katselet lähetystä tietokoneeseen liitetyllä ulkoisella näytöllä, irrota ulkoiset näytöt tai säädä ulkoisen näytön äänenvoimakkuutta.

Ääni kaikuu, mitä teen?

Yleisin syy kaikuun on se, että sisältö on auki samaan aikaan useassa selainikkunassa. Tarkista, että sivu on auki vain yhdessä selainikkunassa. Jos tämä ei auta, kokeile ladata sivu uudelleen.

Video ja Audio pätkii, mitä teen?

Tämä johtuu tyypillisesti ongelmasta yhteysnopeudessasi. Voi olla, että kotikäytössä Internet-yhteys on kuormittunut muista sovelluksista tai esimerkiksi netti-TV-sovelluksen samanaikaisesta käytöstä. VPN-yhteydet ovat myös joissain tapauksissa konfiguroitu niin, että hyvälaatuinen live-video on estetty. Voit vaihtaa VPN-yhteyden vaikkapa älypuhelimesi yhteyteen tällaisessa tapauksessa.