Kuva: Ville Juurikkala

Lauri Tähkän keikka juuri sinulle

Tehy tarjoaa jäsenilleen Lauri Tähkän yksityiskeikan verkossa 21.11. klo 19. Ilmoittautuminen keikalle on päättynyt 16.11.

Nauti Lauri Tähkän keikasta kotisohvalta yksin tai yhdessä perheen kanssa. Luodaan yhdessä iloinen ja valoisa lauantai-ilta keskelle pimenevää syksyä. Vietä vaikka etänä pikkujoulut keikkaa kuunnellen. Tähkän keikka on ainutlaatuinen ja avoinna vain tehyläisille.

- Tällä keikalla tehyläiset ovat VIP. Haluamme tuoda jäsenillemme näiden poikkeuksellisten aikojen keskelle iloa ja nautintoa. Vaikka vieläkään emme voi olla fyysisesti yhdessä, voimme nauttia tehyläisten kesken yhteisönä, kertoo järjestöasiantuntija Miia Keurulainen.

Keikalle ilmoittautunut saa henkilökohtaisen linkin to-pe 19.-20.11. aikana.

UKK

En saanut linkkiä keikalle, mitä teen?

Linkki keikalle toimitetaan to-pe 19.-20.11. aikana, joten odota rauhassa. Linkki on henkilökohtainen! Tarkistathan roskapostisi sekä Gmailissa ainakin myös kohdan Tarjoukset ja mainokset. Joskus viesti menee sinne.

Mikäli et ole saanut keikkalinkkiä lauantaihin 21.11. mennessä: Laita sähköpostia [email protected] ja kerro jäsennumerosi ja sähköpostiosoite, jolla olet ilmoittautunut keikalle. Eli se, jonka ilmoitit ilmoittautumisen yhteydessä. La 21.11. klo 15.00 alkaen voit soittaa Tehyn jäsenyysasiat palvelulinjalle 09 5422 7200. Pyrimme auttamaan sinua pääsemään keikalle.

​Apua, en ole ilmoittautunut, vieläkö voin ilmoittautua?

Ilmoittautuminen keikalle päättyi 16.11. ja valitettavasti emme pysty ottamaan ilmoittautumisia enää vastaan. Tarkastamme ilmoittautuneiden jäsenyyden ja runsaasta osallistujamäärästä johtuen se ottaa aikansa.

Voinko jakaa fiiliksiä keikalta someen?

Nappaa kuva omasta tunnelmasta ja jaa se instagramissa #tehylovestähkä. Tehyn IG-tarinoista löydät tunnelmia keikalta.

Tarvitseeko minun ladata jokin ohjelmisto katsoakseni keikkaa? Miten varmistun, että kaikki toimii?

Et tarvitse maksullisia ohjelmistoja tai latauksia. Lähetystä voit seurata tietokoneella, älypuhelimella tai tabletilla. Käyttämässäsi laitteessa on oltava äänentoistoa varten kaiuttimet tai kuulokkeet. Parhaaseen katselukokemukseen suosittelemme uudenaikaista käyttöjärjestelmää ja selainta, esim. Chrome, Firefox, Edge, Safari tai Opera.

Videoikkunan oikeassa alareunassa löytyy symboli, josta lähetyksen saa fullscreen-muotoon. ESC-näppäimellä pääset takaisin normaalitilaan.

Varmistathan etukäteen, että koneesi on päivitetyt selaimet sekä kaiuttimet toimivat. Tarkistuksen voit tehdä jo ennen keikkaa. Valitettavasti teknisissä asioissa emme voi auttaa.

Ääni ei kuulu, mitä teen?

Tarkista ensin, että laitteesi Audio-säädöt eivät ole mykistys(mute)-tilassa. Soita jotain ääntä toisesta lähteestä esim. iTunes tai YouTubea tarkastaaksesi, että kaiuttimet ovat päällä ja toimivat.

Jos tämä ei auta, voit tarkistaa videosoittimen oman äänisäädön. Se löytyy videoikkunan oikeasta alareunasta, fullscreen-symbolin vierestä. Jos katselet lähetystä tietokoneeseen liitetyllä ulkoisella näytöllä, irrota ulkoiset näytöt tai säädä ulkoisen näytön äänenvoimakkuutta.

Ääni kaikuu, mitä teen?

Yleisin syy kaikuun on se, että sisältö on auki samaan aikaan useassa selainikkunassa. Tarkista, että sivu on auki vain yhdessä selainikkunassa. Jos tämä ei auta, kokeile ladata sivu uudelleen.

Video ja Audio pätkii, mitä teen?

Tämä johtuu tyypillisesti ongelmasta yhteysnopeudessasi. Voi olla, että kotikäytössä Internet-yhteys on kuormittunut muista sovelluksista tai esimerkiksi netti-TV-sovelluksen samanaikaisesta käytöstä. VPN-yhteydet ovat myös joissain tapauksissa konfiguroitu niin, että hyvälaatuinen live-video on estetty. Voit vaihtaa VPN-yhteyden vaikkapa älypuhelimesi yhteyteen tällaisessa tapauksessa.

Käyttäjän Kati Huotari kuva

Mahtavaa Tehy; kerrankin asiaa! Korona-aikaan jotakin positiivista!

Käyttäjän Antti Lehti kuva

Ei muutoin toimi ilmoittautumis-linkki

Käyttäjän Niina Vainikainen kuva

Huomasin saman, tosin näkyy lisätyn kommentti, että klo 8 ilmoittautumislinkkki alkaa toimia.

Käyttäjän Simo Jämsä kuva

Eipä toimi täälläkään, eikä toiminut 8 aikaankaan

Käyttäjän Riitta Oittinen kuva

Ei toimi, ei !!! Harmillista! Mistähän johtuu?

Hei,

Sivustolla on aamulla ollut palvelinongelmia ison käyttäjämäärän vuoksi. Ilmoittautumista kannattaa kokeilla uudelleen, jos ei ole aiemmin onnistunut. Pahoittelemme tilannetta ja siitä aiheutunutta haittaa.

Käyttäjän Henna Tenhonen kuva

Minulta ja muutamalta työkaveriltani jäi epäselväksi menikö ilmoittautuminen perille, saako sen tarkistettua jostain? Emme pääse uudelleen linkkiin mistä ilmoittautuminen tapahtui.

Käyttäjän Tuula Timonen kuva

Mistä tietää onnistuiko ilmoittautuminen? Tuleeko siitä vahvistus sähköpostiin? Nyt herjaa vain että kirjaudu sisään vaikka olen jo kirjautunut.. harmi että ei tekniikkaa laiteta kuntoon vaan kyykytetään tälläkin lailla.

Käyttäjän Karoliina Jaatinen-Kulppi kuva

En tiedä toimiiko muilla ilmoittautumislinkki mutta täällä ei ainakaan😥

Käyttäjän Pirjo Perälä kuva

Ei toimi😔

Käyttäjän Maija Joutjärvi kuva

Hei, ruuhkan vuoksi lomake ei ole välttämättä näyttänyt kiitos-sivua merkiksi siitä, että ilmoittautuminen on mennyt läpi. Normaalisti se näyttäisi kiitos-sivun vahvistuksena. Mutta ilmoitus on mennyt läpi, mikäli mikäli olet sisäänkirjautunut ja lomake ilmoittaa että se on jo lähetetty. Pahoittelemme tätä tilannetta!

Ystävällisin terveisin,
Käyttäjän Mirja Räikkönen kuva

Kiitos, taisin juuri onnistua ilmoittautumaan (:

Käyttäjän Tuuli Mallat kuva

Valtaisan iso kiitos Tähkä ja Tehy! Tästä konsertista tuli todella hyvä, voimaantunut mieli!

Käyttäjän Maria Viljanen kuva

Ja sen kerran ku jotain tällaista ni iltavuorossa 😔

Käyttäjän Saija Hirvi kuva

Piristystä harmaaseen hetkeen! Tainan kanssa  varmasti mukana!

Käyttäjän Helena Makkonen kuva

Siis paras ja ihanin uutinen pitkään aikaan<3 Toissa kesänä Kuopiossa Viinijuhlilla nähnyt ja kuullut livenä,viime kesän Kuopiorockin perui korona.Tätä odotan koko <3stäni.Mahtava juttu.

Käyttäjän Mervi Keskinen kuva

Kiitos !

Käyttäjän Kärt Aavik kuva

Kiitos!

Käyttäjän Teija-Johanna Niemi kuva

Olispa Kimpale kultaa olla 30000 muun joukossa!!!
Pikkusii Jouluihin eturivinkeikka!

Käyttäjän Kirsi Kotiluoto kuva

Lauri laulut käyvät syvälle sydämeen.

Käyttäjän Tanja Honkanen kuva

Kah, tämähän oiski huikee 40v-synttärilahja mulle 🙂💕

Käyttäjän Anna Vieru kuva

Jee....kiva idea. Ja kyllä toinen pohojalaanen aina toista pohojalaasta vahtaa ja kuunteloo, ku ei oo köppääsempi laulaja!

Käyttäjän Liisa Länsman kuva

Siis ei ois voinu parempi ylläri olla kun sähköpostin avasin, ihan varmasti osallistun!
Kiitos 😚

Käyttäjän Katri Vartiainen kuva

Nyt ratkesi perheen pikkujoulu- ohjelma ongelma, toivottavasti pääsemme osallistumaan keikalle🤩

Käyttäjän Kirsi Kurikka kuva

Harmillista, että silloin kun jotain ohjelmaa olisi, työvuoroa pukkaa?
Eikös livestreameja voi katsoa useamman päivän?

Käyttäjän Miia Keurulainen kuva

Hei Kirsi!

Tallennetta ei valitettavasti tule, koska esiintyjän edustaja on näin määritellyt sopimuksessamme väärinkäytösten estämiseksi.

Mukavaa maanantaita Sinulle!

yt, Miia Keurulainen, järjestöasiantuntija

Käyttäjän Kirsti Tolonen kuva

Ihan mahtava juttu ❤️Toivottavasti ehdin ilmottautua ja myös ei sattuisi iltavuoroa ko päivälle.

Käyttäjän Lea Kokko kuva

Kiitos! 😃

Käyttäjän Seija Nikkonen-Walling kuva

Todella loistava idea Tehyn taholta organisoida näin upee piristys jäsenilleen! Kiitos siitä.

Käyttäjän Tarja Simonen kuva

Ihanaa, ihanaa - Olet Lauri Tähkä huippu tyyppi

Käyttäjän Heidi Närhilä kuva

Huippuidea tällaisena aikana, loistava esiintyjä. Kivaa piristystä syksyyn!

Käyttäjän Päivi Järvinen kuva

Ihan huippua. Nyt pidetäänkin kunnon pikkujoulut parin tehyläisen kanssa.

Käyttäjän MERVI LEHTOLA kuva

Linkki ei auennut,joten tais mennä sivu suun tämä ihanuus...

Hei,

linkki aukeaa 5.11. klo 8.

Ystävällisesti
Mirka Mäntylä

Käyttäjän Riitta Oittinen kuva

Ei aukea ilmoittautumislomake; kahdeksasta asti yrittänyt.

Käyttäjän Tiina Anttila kuva

Tunnin verran yritin päästä ilmoittautumaan keikalle, mutta ilmeisesti Tehyn sivut kaatuivat tai jotain, kun ei päässyt eteenpäin. Nyt ei enää ota vastaan ilmoittautumisia : (

Hei,

Tämä on todella harmillista. Tällä hetkellä sivusto toimii kohtalaisesti, joten ilmoittautumista kannattaa kokeilla nyt uudelleen, jos ei ole aiemmin onnistunut tai jäi olo, että ilmoittautuminen ei ole mennyt läpi. Ilmoitus on mennyt läpi, mikäli lomake ei enää tule näkyviin.

Pahoittelemme tilannetta ja siitä aiheutunutta haittaa.

ystävällisesti

Mirka Mäntylä, tiedottaja

Käyttäjän Helena Oinonen kuva

Hei!

Mistä voi varmasti tietää, onko ilmoittautuminen mennyt läpi? Minkäänlaista vahvistusta ei ole tullut, ainoastaan virheilmoituksia. Lomake ei kuitenkaan tule näkyviin ja pyytää kirjautumaan sivuille, vaikka siellä jo on kirjautuneena. Olisi kiva, kun saisi jonkinlaisen varmistuksen.

Käyttäjän Maija Joutjärvi kuva

Hei, ruuhkan vuoksi lomake ei ole välttämättä näyttänyt kiitos-sivua merkiksi siitä, että ilmoittautuminen on mennyt läpi. Normaalisti se näyttäisi tällaisen kiitos-sivun. Mutta ilmoitus on mennyt läpi, mikäli lomake ei enää tule näkyviin tai pyytää uudelleen kirjautumaan. Pahoittelemme tätä tilannetta!

Ystävällisin terveisin,
Käyttäjän Helena Oinonen kuva

Toivottavasti näin on, jään odottamaan linkkiä sähköpostiin 😊

Käyttäjän Katrianne Salminen kuva

Kyllä toimi just äsken, kovin on hidasta joten täytyy vaan malttaa..... itsekin menaisin jo luovuttaa, mutta lopulta onnistui kyllä 😊

Käyttäjän Jari Sjöman kuva

Tehyn palvelin taisi kaatua jäsenten rynnätessä ilmoittautumaan Tähkän keikalle..?

Käyttäjän Marja Hollmen kuva

Ilmeisesti sivut kaatuneet. Voisitteko laittaa viestiä asiasta. 1,5 tuntia yrittänyt kirjautua.

Hei,

Sivustolla on aamulla ollut palvelinongelmia ison käyttäjämäärän vuoksi. Tällä hetkellä sivusto toimii kohtalaisesti, joten ilmoittautumista kannattaa kokeilla uudelleen, jos ei ole aiemmin onnistunut. Pahoittelemme tilannetta ja siitä aiheutunutta haittaa.

Mirka Mäntylä
tiedottaja

Käyttäjän Heljä Laari kuva

Tuleeko vahvistusta että onko ilmoittautuminen onnistunut?? Ehdottomasti pitäisi olla kaksi mahdollisuutta esitykseen, paljonkos on jäseniä ja kaikki eivät voi työaikana ilmoittautua. Täyteenhän se menee!!!!

Käyttäjän Suvi Korjus kuva

Mietin myös että mistä tietää onko ilmoittautuminen mennyt läpi koska ei ole tullut mitään vahvistusviestiä. Enää ei kyllä päästä täyttämään lomakettakaan joten olisiko ilmoittautuminen onnistunut.

Käyttäjän Jari Sjöman kuva

Tätä jäin miettimään minäkin, kun minkäänlaista kuittausta onnistuneesta ilmoittautumisesta ei tullut. Toisaalta lomake ei enää ole aktiivinen, mikä voi omalla kohdalla tarkoittaa sitä, että nimi on jo listalla...

Käyttäjän Maija Joutjärvi kuva

Hei, ruuhkan vuoksi lomake ei ole välttämättä näyttänyt kiitos-sivua merkiksi siitä, että ilmoittautuminen on mennyt läpi. Normaalisti se näyttäisi tällaisen kiitos-sivun. Ilmoitus on mennyt läpi, mikäli lomake ilmoittaa sisäänkirjautuneena, että olet jo sen lähettänyt. Pahoittelemme tätä tilannetta!