Kuntoutusalan verkosto kouluttaa: Miten voin auttaa itseäni jaksamaan

Tehyn kuntoutusalan verkoston vuoden viimeisessä webinaarissa pureudutaan jaksamiseen. Webinaari järjestetään 14.12. klo 17.00 - 18.30.

Kuvateksti
Kuva: iStock / Leena Ehrling

Kouluttajana toimii sosiaalipsykologi ja kouluttajapsykoterapeutti Leena Ehrling, joka on perehtynyt hyvinvoinnin edellytyksiin työelämässä ja elämässä ylipäätään. Hänen erityisosaamistaan ovat muutosprosessit ja niiden fasilointi, sekä tahdonalaisessa toiminnassa (esim. terveyskäyttäytyminen) että laajemmin psyykkisen kehityksen näkökulmassa.

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu mukaan webinaariin 10.12.2020 mennessä Tehyn koulutuskalenterin kautta. Webinaaria voi seurata kännykällä, tabletilla tai tietokoneella Chrome- tai Edge-nettiselaimilla. Saat osallistumislinkin sähköpostiisi ennen webinaaria.

Webinaarista jää tallenne ja se on katsottavissa 3 kk ajan Tehyn kuntoutusalan sivustolla.

Huom! Tehy lähettää tilaisuuksien vahvistukset Tehyn jäsenrekisterissä olevaan Sähköposti 1-kentän osoitteeseen. Käythän tarkistamassa omista tiedoistasi ennen ilmoittautumistasi, että sähköpostiosoitteesi on oikein (Sähköposti 1-kenttä). Näin varmistat osallistumislinkin perilletulon.