KunTekon Hyvä kiertämään -kampanja alkaa

KunTekon Hyvä kiertämään -kampanjassa kerätään kehittämistekoja työelämästä. Kampanja-aika on 18.5.–14.6.

Hyvä kiertämään -kampanjassa kuka tahansa voi kertoa kehittämisideansa ja ratkaisunsa Tekojen torilla. Kehittämisteot voivat olla isoja muutoksia tai pieniä arjen työtä helpottavia tekoja. Teot voivat olla myös ajalta ennen koronaepidemiaa tai tästä hetkestä. Ainoa vaatimus on, että teoilla on kehitetty työelämää kunta-alalla. Kampanja päättyy 14.6. Kaikki siihen mennessä ilmoitetut kehittämisteot ovat mukana kilpailussa. Parhaat teot palkitaan Hyväntekijät-kunniakirjalla kesäkuun lopussa virtuaaligaalassa.

Kampanjaan osallistuminen onnistuu helposti: täytä vain lomake KunTekon sivustolla.

Lisätietojawww.kunteko.fi/hyvakiertamaan

KunTeko 2020 on työntekijäjärjestöjen ja KT kuntatyönantajan kehittämisohjelma ja uusi tapa kehittää kunta-alan työtä. Työpaikat saavat ilmaista asiantuntija-apua, sparrausta ja neuvontaa. Työntekijät voivat tehdä näkyväksi omalla työpaikallaan ja omassa kunnassa tehtävää työtä. Tehyläisillä työpakoilla KunTekoa voi hyödyntää esimerkiksi hoitoketjujen ja potilastyön kehittämisessä. Lisätietoa saa KunTekon sivuilta.