Kesäkuun webinaari: Näin vahvistat itseluottamusta

Kesäkuun webinaarissa paneudumme mielen tarinoihin ja itseluottamukseen. Saat käytännönläheisiä vinkkejä, miten itseluottamusta voi vahvistaa ja miten vapautua omaa mieltä rajoittavista alitajuisista ajatusmalleista. Webinaari järjestetään 10.6. klo 17-18.30.

Kuva: IStock

- Kielteinen itsepuhelu on myrkkyä mielelle. Kannattaa siis miettiä, miten puhuu itselleen päivät pitkät. Usein pyöritämme päässämme automaattista ajatusrullaa ja saatamme tahtomatta sabotoida itseämme, jos se on kovin kielteinen. Mieli uskoo, mitä sille toistuvasti kertoo, sanoo kouluttajana webinaarissa toimiva tietokirjailija Anu Kuistiala.

Webinaari tarjoaa käytännönläheisiä vinkkejä omaa mieltä rajoittavista alitajuisista ajatusmalleista vapautumiseen. Mitä nämä ajatusmallit oikein ovat, mistä ne syntyvät ja miten niitä voi purkaa? Toisena isona teemana on itseluottamus. Mistä se syntyy ja kuinka sitä voisi vahvistaa?

Webinaarin kouluttajana toimiva tietokirjailija Anu Kuistialalla on monipuolinen tausta. Ennen itsenäiseksi yrittäjäksi ryhtymistä hän on toiminut MTV Uutisten päätoimittajana, sisältöjohtajana ja Moskovan kirjeenvaihtajana. Kuistiala on juuri julkaissut tietokirjan webinaarin teemoista.

Toivotamme sinut tervetulleeksi mukaan!

Lisätiedot ja ilmoittautuminen koulutuskalenterissa www.tehy.fi/koulutus. Viimeinen ilmoittautumispäivä on 8.6.

Osallistumislinkki ja ohjeet toimitetaan ilmoittautuneille jäsentiedoista löytyvään sähköpostiosoitteeseen. Lähetykset tallennetaan. Muista myös edellisten Kuukauden webinaarien tallenteet! Löydät ne osoitteesta www.tehy.fi/kuukaudenwebinaari.