Kuva: IStock

Jäsenten kysymyksiin vastataan myös pääsiäisenä

Pääsiäisenäkin voit kysyä koronatilanteen vaikutuksista työpaikoilla, työsuhdeasioista tai työsuojelusta. Asiointipalvelun kautta lähetettyjä viestejä puretaan joka päivä.

Tehyn puhelinpalvelut ovat pääsiäisenä suljettu. Sen sijaan Tehyn asiantuntijat ja lakimiehet päivystävät pyhien ajan ja käsittelevät jäsenten kysymyksiä, jotka liittyvät työsuhdeasioihin, esimerkiksi koronatilanteen vaikutuksiin työpaikalla, työehtoihin, työsuojeluun tms.

Kysymyksen voit esittää asiointipalvelun kautta. Tarkista kuitenkin aina ensin, löytyykö vastaus jo valmiiksi sivuiltamme. Usein kysyttyjä kysymyksiä löydät täältä.

Jäsenasioihin liittyviä kysymyksiä puretaan pääsiäispyhien jälkeen.

Tutustu usein kysyttyihin kysymyksiin

Olemme koonneet koronatilanteesta usein kysyttyjä kysymyksiä sivulle https://www.tehy.fi/fi/korona.

Ensin kannattaa tutustua valmiisiin vastauksiin. Ellet löydä omaan kysymykseen liittyvää vastausta, uusi kysymys kannattaa esittää asiointipalvelun kautta.

Kommentit

Käyttäjän Suvi Kattelus kuva

Minut määrätty karanteeniin työkaverin sairastuttua ja näin ollen olen altistunut. Miten palkkaus karanteenin ajalta menee. Menetänkö lisäni karanteenissa?

Käyttäjän Mirka Mäntylä kuva

Hei,

Tehyn asiantuntijat ja lakimiehet vastaavat jäsenten kysymyksiin asiointipalvelun kautta. Kirjauduthan sisään omalla jäsennumerollasi.

Ystävällisesti

Mirka Mäntylä, tiedottaja

Käyttäjän Tarja Keinänen kuva

Olisi ihan kiva jos ne saisi tälle yleisö sivulle. Kun on töissä koko ajan ei ehdi kirjautua mihinkään. Joskus kun syömään ehtii niin olisi kiva lukea näitä mutta aina pitää kirjautua. Miksi ei voi vastata niin että moni näkisi vastauksen heti.
Tässäkin tapauksessa saako ne lisät vai ei?
Tai no voin vaan arvata vastauksen.....