Jäsenilta PlusTerveyden tehyläisille

Tehy järjestää jäsenillan ja webinaarin PlusTerveys Hammaslääkärien työehtosopimuksen piirissä työskenteleville tehyläisille.

Kuva: Jaakko Martikainen

PlusTerveys Hammaslääkärit Oy:n ja Tehyn välisen työehtosopimuksen voimassaolo päättyy 31.3.2020, ja neuvottelut uudesta sopimuksesta alkavat helmikuussa. Tehy neuvottelee ainoana ammattiliittona PlusTerveys Hammaslääkärit työehtosopimuksesta PlusTerveys Hammaslääkärit Oy:n kanssa. Jäsenillassa kuulet Tehyn tavoitteista ja ensimmäiset tunnelmat siitä, missä hengessä neuvottelut ovat alkaneet. Lisäksi kerromme, minkälaisia tavoitteita työnantajapuolelta on esitetty neuvotteluihin.

Aika: maanantai 2.3.2020 klo 17.00
Paikka: Voit osallistua jäseniltaan Tehyn Helsingin aluetoimistolla tai etänä omalta koneeltasi. Aluetoimistossa tarjolla kevyttä iltapalaa klo 16.30 alkaen.

Ilmoittaudu mukaan 26.2. mennessä Tehyn koulutuskalenterin kautta.

Ilmoittautumisen yhteydessä tulee valita, osallistutko jäseniltaan webinaarin kautta vai tuletko paikan päälle Tehyn Helsingin aluetoimistoon (Asemamiehenkatu 4, 2. krs, Helsinki).

Webinaaria voi seurata Chrome-selaimella. Linkki webinaariin lähetetään sähköpostilla.