Järjestä Meeri Koutaniemen ja Tehyn yhteisnäyttely paikkakunnallasi

”Kasvokkain – tarinoita ihmisen ja työn arvosta” on taiteilija Meeri Koutaniemen ja Tehyn puheenvuoro hoitotyön ja varhaiskasvatuksen tekijöiden arvostuksen puolesta. Tämän ainutlaatuisen näyttelyn voi tilata fyysisenä näyttelynä mihin päin Suomea tahansa.

”Se, että saa olla elämän päättymisen hetkellä läsnä ihmisen rinnalla, tuntuu suurimmalta kunnialta, jonka hoitaja voi työssään kohdata.” Näin kertoo Anna. Hän on yksi kuudestatoista hoitotyön ja varhaiskasvatuksen ammattilaisesta, jotka avaavat näyttelyssä työtään ja sen tärkeyttä itselle ja yhteiskunnalle.

Koutaniemen valokuvat ja ihmisten omat tarinat vievät henkilökohtaiselle tasolle, josta löytyy syvempi yhteiskunnallinen viesti: mikä arvo näillä ammattilaisilla on ja mitä olemme siitä valmiita maksamaan. Valokuvanäyttely antaa mahdollisuuden kohdata kasvokkain mahdollisimman monta aitoa henkilötarinaa. Kun kuvaan astuu ihminen, joka kertoo työnsä merkityksestä itselleen ja yhteiskunnalle, aukeaa alan todellisuus uudella tavalla.

Järjestä näyttely omalla paikkakunnallasi

Näyttelyn voit tilata maksuttomasi mihin tahansa: työpaikkasi aulaan, taidemuseoon, kirjastoon, kauppakeskukseen tai muuhun sopivaan tilaan. Sinä vastaat näyttelyn esillepanosta ja purkamisesta, ja kuljetuspalvelu toimittaa lainattavan näyttelyn pystytys- ja viestintäohjeineen kätevästi suoraan haluamaasi osoitteeseen.

Tee tilaus tämän linkin takaa löytyvällä lomakkeella.

Tilaaminen on maksutonta!

Näyttely koostuu 16 teoksesta, joiden koko on 46,7 x 70cm. ​Näyttelysetit kiertävät kesäkuuhun 2024 saakka.

Miksi näyttely kannattaa järjestää?

Järjestämällä näyttelyn olet mukana ainutlaatuisessa puheenvuorossa alamme tekijöiden arvostuksen puolesta. Näyttelyn avulla olet mukana nostamassa esiin:

• alamme todellista arkea ja tehyläisiä ammatteja​
  • työmme tärkeyttä kaikille suomalaisille​
  • työmme vaatimaa osaamista ja vaativuutta​
  • tehyläisten ammattiylpeyttä.

Onnistuneen näyttelyn järjestäminen ei välttämättä vaadi suuria ponnisteluja. Voit yksinkertaisesti ripustaa näyttelyn haluamaasi paikkaan ja antaa ohikulkijoiden huomata se. Tällöin sinun ei tarvitse käyttää aikaasi viestintään, vaan annat näyttelyn itse kertoa itsestään. Voit myös panostaa viestintään isommin. Saat näyttelypaketin mukana materiaalia viestinnän tueksi.

Median kiinnostus näyttelyyn on jo nyt ollut suurta, ja paikallismediat varmasti kiinnostuvat paikkakunnalle tulevasta näyttelystä.

Katso esimerkiksi Ylen aamun lähetys 4.6., jossa haastateltavina olivat valokuvaaja Meeri Koutaniemi ja Tehyn puheenjohtaja Millariikka Rytkönen.

kasvokkain.fi