Ilmianna vuoden tehyläinen johtaja

Haluamme palkita vuoden tehyläisen johtajan 2021 ja pyydämme apuasi, että kerrot tai kerrotte, kuka on ansainnut tällaisen tittelin.

Kuvituskuva: iStock

Voit ilmiantaa tehyläisen esihenkilön tai johtajan omasta- tai naapuriyksiköstäsi, nykyisestä tai entisestä työpaikastasi. Hienoa olisi, jos koko työporukka, ammattiosasto, tiimi tai muu ryhmä tukee ehdotustasi vuoden tehyläiseksi johtajaksi.

Kaipaamme valintaa varten perusteluja, voitte tehdä ne ilmiannon yhteydessä vapaamuotoisesti. Perusteluja voisivat olla esimerkiksi esihenkilön tai johtajan kyvykkyys ylläpitää työyhteisön työmotivaatiota ja hyvää henkeä, taito toimia henkilöstön lähellä ja kuunnella ja/tai toimiminen vahvana hoitotyön puolesta puhujana organisaatiossasi. Hän on saattanut kehittää tai toteuttaa hyviä käytäntöjä sekä toimintatapoja yksikössäsi kanssanne sekä omalla toiminnallaan edistänyt hyvää yhteistoimintaa

Mikä sinun tai teidän mielestänne tekee hänestä esihenkilön tai johtajan, joka ansaitsee vuoden tehyläinen johtaja -tittelin?

Tee paljastuksesi perusteluineen 12.4.2021 mennessä! Julkistamme vuoden tehyläisen johtajan Tehyn johtamisen ja esimiestyön päivien yhteydessä 6.5.2021

Ilmiannot ja mahdolliset lisäkysymykset sähköpostitse Tehyn yhteiskuntasuhteet ja kehittäminen toimialan kehittämispäällikkö Sari Viinikaiselle osoitteella [email protected]