Hyvinvoiva lapsi oppii! - Varhaiskasvatuksen webinaari 15.12.

Tehy järjestää varhaiskasvatuksen webinaarin Hyvinvoiva lapsi oppii! lasten kanssa työskenteleville ja aiheesta kiinnostuneille.

kuva: iStock

Webinaarissa pureudutaan siihen, miten kiireen ja suorittamisen leimaamassa varhaiskasvatuksessa luodaan edellytykset lasten kasvulle, kehittymiselle ja oppimiselle ja miten arkea voi rakentaa niin, että lapsi tulee aidosti kuulluksi ja nähdyksi. Sekä miten arkea hidastetaan ja miten aidolle läsnäololle ja yhteyden tunteille annetaan tilaa.

Laadukas vuorovaikutus, läsnäolo sekä lapsen tarpeiden aito kuuleminen, näkeminen ja tarpeisiin vastaaminen ovat avainasemassa.

Webinaari pidetään torstaina 15.12.2022 klo 17.30–19 ja kouluttajana toimii varhaiskasvatuksen erityisopettaja, kouluttaja ja tietokirjailija Annele Wiman. Wiman on toiminut 30 vuotta varhaiskasvatuksessa ja hän on kirjoittanut Hyvinvoiva lapsi oppii -kirjan.

- Avaan webinaarissa tutkimusta ja taustaa hyvinvoinnin näkökulmasta sekä kerron runsaasti konkreettisia esimerkkejä, miten arjen eri tilanteissa toimitaan lapsen hyvinvointia vahvistavasti.

Webinaarissa pääset esittämään kysymyksiä kouluttajalle.

  Ilmoittautumiset ja lisätiedot Tehyn koulutuskalenterissa. Viimeinen ilmoittautumispäivä on 12.12.

Osallistumislinkki ja ohjeet toimitetaan ilmoittautuneille jäsentiedoista löytyvään sähköpostiosoitteeseen. Lähetys tallennetaan määräajaksi ja löydät sen sivulta www.tehy.fi/webinaarit.

Tervetuloa mukaan webinaariin!