Hyödynnä Tehyn opintorahastoa

Opintorahaston tarkoituksena on tukea jäsenten ammatillista kehittymistä, ammattiyhdistystoimintaa, ammatillisuuden ja työyhteisön tutkimus- ja kehittämistoimintaa sekä kohottaa tehyläisten ammattien arvostusta. Apurahoja voivat hakea yksittäisten jäsenten lisäksi erilaiset ryhmät.

Opintorahaston apurahat on tarkoitettu Tehyn jäsenille. Kuvituskuva: iStock

Opintorahaston haku on käynnissä ympäri vuoden. Saapuneet hakemukset käsitellään noin kuukauden sisällä apurahan hakemisesta. Opintorahoja myönnetään laajasti mm. erilaisiin maksullisiin täydennysopintoihin, koulutuspäiviin, verkkokoulutuksiin, avoimen korkeakoulun opintoihin tai opintomatkoihin.

– Kiitoksia paljon apurahasta! Se tulee todella tarpeeseen. Hienoa, että oma ammattiliitto kannustaa opiskeluun. Kerron muillekin kyllä varmasti eteenpäin tästä hienosta etuudesta, jota on mahdollisuus teiltä hakea. Tehy on asiallinen ja kannustava ammattiliitto. On hienoa kuulua Tehyyn, kertoo tyytyväinen opintorahaa saanut jäsen.

Voit hakea opintorahaa Tehyn verkkosivuilla olevalla sähköisellä lomakkeella osoitteessa www.tehy.fi/opintorahasto

Samalta sivulta löydät opintorahaston myöntökriteerit sekä muut tarvittavat tiedot ja ohjeet.