Kuva: Holiday Club

Holiday Clubin lomaviikkojen haku alkaa helmikuussa

Tehy on hankkinut jäsentensä käyttöön Holiday Clubin lomaviikkoja. Ensi kesän, syksyn ja talven lomaviikkojen haku alkaa helmikuussa.

Holiday Clubin lomaviikkojen 23-51 haku alkaa 3.2.2021 ja päättyy 2.3.2021. Lomaviikot arvotaan hakijoiden kesken. Arvontaan osallistutaan  Holiday Clubin  verkkosivuilla. Verkkosivuille tarvitaan tunnukset, jotka löydät Tehyn jäsenetusivulta

Kun kirjaudut Holiday Clubin sivuille, arvottavat kohteet ovat osiossa ”Arvonta”. Merkitse hakulomakkeeseen kolme toivetta lomaviikoista. Sesonkilomaviikon voi saada arvonnassa korkeintaan joka kolmas vuosi. Holiday Club arpoo lomaviikot hakijoiden kesken 5.3.2021 ja ilmoittaa tuloksista hakijoille.

Arvonnassa mahdollisesti vapaaksi jääneet ajankohdat tulevat varattaviksi 12.3.2021 klo 10:00 alkaen. Näet ne Holiday Clubin sivustolla ”Vapaat viikot” -painikkeen alta.

Käyttäjän Anne Takanen kuva

Anon perheelle lomaviikkoja
Ruka valley 27
Levi levinhovi 42
Holiday club katinkulta katinkultaniemi 38

Lomat tulisi perheelle tarpeeseen.

Käyttäjän Mirka Mäntylä kuva

Hei Anne,

lomaviikkoja tulee hakea Holiday Clubin sivujen kautta, ja lomaviikot arvotaan hakijoiden kesken. Hakuohjeet löytyvät tuosta uutisesta.

Ystävällisesti
Mirka Mäntylä