Helmikuun webinaari: Työyhteisön työilmapiiri ja tiimityö

Työyhteisö on se, joka tekee työstämme merkityksellistä. Hyvään työyhteisöön on hyvä tulla ja siellä työ sujuvat. Hyvä henki ei kuitenkaan ole itsestään selvyys. Tästä puhutaan helmikuun webinaarissa.

Kuvateksti
Tietokirjailija Helka Pirinen.

Koulutuksessa pohditaan innostavan työyhteisön tunnuspiirteitä, työyhteisön toimivaa vuorovaikutusta ja viestintää. Käydään läpi keinoja, joilla työyhteisöön saadaan yhteisöllisyyden tunne, aito palautteen antamisen kulttuuri ja tekemisen draivi. Työkaverin kehuminen ja onnistumisten läpikäyminen lisäävät arvostuksen ja ylpeyden tunnetta työhön.

Aiheesta kouluttaa työyhteisöjen ja esimiestyön valmentaja, tietokirjailija Helka Pirinen

– Jokainen ansaitsee hyvinvoivan työyhteisön, jossa voi kukoistaa, sanoo Pirinen.

Helka on kokenut kouluttaja, jolla on yli 20 vuoden kokemus kouluttamisesta asiakkaillaan eri toimialoilla toimivissa organisaatioissa sekä Suomessa että ulkomailla. Helka valmentaa paljon terveydenhoitoalan ammattilaisia, mm. isot sairaanhoitopiirit ja kaupungit ovat hänen asiakkaitaan. Helkan erityisosaamista on muutosjohtaminen, työyhteisötaidot ja vuorovaikutus. Helka on kirjoittanut suositun Esimies muutoksen johtajana -kirjan ja käy puhumassa key note -puhujana eri sote- foorumeilla ja tapahtumissa.

Kuulemme webinaarissa myös tulevaisuuden työelämän tuulista. Tervetuloa mukaan!

Tulevat webinaarit

• 18.1. klo 17-18 Tehyn vuosi 2021
  • 10.2. klo 17-18 Työyhteisön ilmapiiri ja tiimityö

Ilmoittautumiset ja lisätiedot Tehyn koulutuskalenterissa www.tehy.fi/koulutus.

Osallistumislinkki ja ohjeet toimitetaan ilmoittautuneille jäsentiedoista löytyvään sähköpostiosoitteeseen. Lähetykset tallennetaan. Muista myös edellisten Kuukauden webinaarien tallenteet! Löydät ne osoitteesta www.tehy.fi/kuukaudenwebinaari.