Hae mukaan syksyllä alkavaan mentorointiohjelmaan

Mistä löytäisin minulle sopivan paikan työelämästä? Miten saada buustia omalle ammatilliselle identiteetille? Millaisia mahdollisuuksia työelämä voi tarjota? Lähde mukaan syksyllä alkavaan mentorointiohjelmaan. Voit hakea mukaan joko aktoriksi tai mentoriksi.

Kuvateksti
Kuva: Annika Rauhala

Aktoriksi voit hakea, jos olet alle 32-vuotias ja työelämän alkutaipaleella. Aktorina saat rinnallesi itsellesi henkilökohtaisen mentorin, joka kannustaa ja auttaa sinua löytämään oman paikkasi työelämässä. Mentori on osaava, kokenut ja innostunut työelämän konkari ja valmis jakamaan kanssasi asiantuntemustaan.

Mentoriksi voit hakea, jos olet ollut työelämässä jo tovin ja haluat auttaa nuorempia kollegoita työuralla. Mentoroinnin tavoitteena auttaa nuoria vastavalmistuneita työelämään sekä tarjota tukea työelämän alkutaipaleella oleville. Mentorit saavat myös itse mahdollisuuden verkostoitua muiden mentorien kanssa. Parhaimmillaan saat uusia ideoita ja ajatuksia nuoremmilta ja saatat alkaa pohtia myös omaa uraasi ja omia tulevaisuudensuunnitelmiasi uudesta näkökulmasta.

Haku mentorointiohjelmaan alkaa 14.9.2020. Tarkempia tietoja hausta julkaistaan elokuun aikana. Varsinainen ohjelma käynnistyy marraskuussa 2020 ja kestää kesäkuuhun 2021. Mentorointiohjelma on tarkoitettu STTK:laisten liittojen jäsenille.