Ensihoitopalvelualan jäsenilta: tavoitteet neuvottelukierroksella

Tehy järjestää jäsenillan ja webinaarin ensihoitopalvelualan tehyläisille keskiviikkona 26.2.2020 klo 18.00.

Kuva: Ari Korkala

Yksityisen Ensihoitopalvelualan työehtosopimus päättyy 30.4.2020, ja neuvottelut uudesta sopimuksesta alkavat 12.2.2020. Ensihoitopalvelualan jäsenillassa käsitellään Tehyn tavoitteita työehtosopimusneuvotteluissa. Tehy tavoittelee tuntuvien yleiskorotusten lisäksi ensihoitopalvelualalle palkkaohjelmaa, jolla kurotaan palkkaero julkiseen sektoriin. Lisäksi tavoittelemme kiky-tuntien poistoa ja työturvallisuutta ja työhyvinvointia lisääviä määräyksiä. Jäsenillassa kerromme myös, minkälaisia tavoitteita työnantajapuolelta on esitetty. Tehy neuvottelee Ensihoitopalvelualan työehtosopimuksesta ainoana ammattiliittona Hyvinvointiala HALI ry:n ja Suomen Sairaankuljetusliitto SSK:n kanssa.

Voit osallistua jäseniltaan joko webinaarina omalta koneeltasi tai tulla paikan päälle Tehyn Helsingin aluetoimistoon. Aluetoimistossa on tarjolla kevyttä iltapalaa klo 17.30 alkaen.

Ilmoittaudu mukaan 21.2. mennessä Tehyn koulutuskalenterin kautta. Ilmoittautumisen yhteydessä tulee valita, osallistutko jäseniltaan webinaarin kautta vai tuletko paikan päälle Tehyn Helsingin aluetoimistoon.

Webinaaria voi katsoa Chrome-selaimella. Linkki webinaariin lähetetään sähköpostilla.