Tarjoamme koulutusta ammattiosastotoimijoille, luottamusmiehille, yt-edustajille ja työsuojelutoimijoille. Osallistu tehtäväsi alkaessa perus- tai perehdytyskoulutukseen ja jatka sitten täydennyskoulutukseen. Järjestämme toimijoille säännöllisesti myös toimija-webinaareja.

Koulutuksia järjestävät Tehyn lisäksi myös Aktiivi-Instituutti ja TJS Opintokeskus. Lisäksi myös työeläkeyhtiöt Keva ja Tela järjestävät koulutusta luottamusmiehille. Alla olevasta kuvasta pääset tutustumaan koulutuksiin tarkemmin.

Ammattiosastotoimijan koulutukset: Perehdytyskoulutus, Täydennyskoulutus ja Konkarikurssit. Luottamusmiehen koulutus: Peruskoulutus, Täydennyskoulutus, Neuvottelupäivät ja Työmarkkinakonsultin tutkinto. Työsuojeluvaltuutetun koulutus: Peruskoulutus, Täydennyskoulutus, Neuvottelupäivät ja Työsuojelukonsultin tutkinto.
Luottamusmies

Kiinnostuitko? Lue lisää!

Luottamusmiesten, työsuojeluvaltuutettujen ja ammattiosastotoimijoiden koulutuksiin liittyvä sisältö on koottu Toimijat-osioon. Kirjaudu sisään sivustolle ja lue lisää!