Tehyllä on lakisääteinen velvollisuus tiedottaa ajankohtaisista asioista jäseniään. Yksi tärkeimmistä viestintäkanavistamme on sähköposti, jonka välityksellä lähetämme tehyläisille muun muassa koulutusvahvistuksia, työtaisteluilmoituksia, ajankohtaisia ohjeita ja tiedotteita sekä tietoa uusista jäseneduista. Siksi on erittäin tärkeää, että tehyläiset pitävät yhteystietonsa ajan tasalla jäsenrekisterissä.

Usein kysyttyä Tehyn uutiskirjeistä

Missä voin muokata yhteystietojani, kuten sähköpostiosoitettani?

Tehyn asiointipalvelussa tai mobiilisovelluksessa.

Kannattaako jäsenrekisteriin ilmoittaa työpaikan vai oma henkilökohtainen osoite, esim Gmail?

Suosittelemme käyttämään ensisijaisesti henkilökohtaista sähköpostiosoitetta, jos sellainen on aktiivisessa käytössä. Esimerkiksi työtaistelutilanteessa työpostiin voi olla vaikea päästä, jolloin tärkeät ohjeet jäävät saamatta.

Voiko yksittäisen uutiskirjeen peruuttaa?

Ei voi. Kaikki sähköpostitse lähetettävät tiedotteemme lähtevät samasta järjestelmästä (poikkeuksena Tehy-lehden uutiskirje, joka täytyy itse tilata ja erikseen peruuttaa).

Tehyn sähköpostit menevät roskapostiin, mikä avuksi?

Roskapostiflttereille pystyy yleensä "opettamaan", että Tehy on turvallinen lähettäjä. Lue tästä ohje miten se tapahtuu Gmailissa.