Ta djärvt upp medlemskap i Tehy med din arbetskamrat eller vän. När du hjälper en kompis med att bli medlem får du ett pris. Den nya medlemmen i sin tur får alla våra förmåner och skydd i arbetslivet.

Hjälp fem kollegor att bli medlem i Tehy under tiden 15.2–15.6, så får du ett pris med ett värde över 300 €!

Under våren förhandlar vi om löner och anställningsvillkor. Vi tehyiter har förändringskraft!

Vi belönar nu rekommendationer särskilt väl: när du skaffar fem nya förvärvsarbetande medlemmar under tiden 15.2–15.6 får du ett pris med värdet 325 €! Från prisbutiken kan du välja presentkort på tjänster som till exempel massage eller gym, eller kvalitetsprodukter av olika märken som Balmuir, Iittala och så vidare.

Hoitaja

Under kampanjen 15.2–15.6 får du poäng enligt det vanliga belöningssystemet: 25 poäng för en ny förvärvsarbetande medlem och 10 poäng för en studerandemedlem. Dessutom får du 200 bonuspoäng för de fem nya förvärvsarbetande medlemmarna. Allt som allt tjänar du in 325 poäng för fem nya medlemmar! En poäng har värdet en euro.

Med poängen får du till exempel ett Rela-massagepresentkort, Easyfit-gymkort eller något att läsa från OtavaMedia. Eller en högklassig Balmuir halsduk, Polar smartklocka, Iittala Lantern-lampa... Det finns många alternativ!

Se Terhis och Henna-Kaisas tips om att rekommendera

Terhi och Henna-Kaisa är Tehys diamantmedlemmar. De berättar om Tehy och hjälper också arbetskamraterna att bli medlem i Tehy. Få tips från videon och bli diamantmedlem!

Skicka en rekommendation via mobilappen

Med mobilappen kan du skicka en rekommendation till din kompis eller kollega till exempel direkt till WhatsApp eller förslagsvis till sociala mediekanaler. Din kompis får din personliga rekommendation och en länk till anslutningsblanketten. Ditt medlemsnummer är färdigt angett på blanketten i punkten Rekommenderarens medlemsnummer! Enkelt!

Tehyn mobiilisovellus älypuhelimessa