Medlemskap och service

iloinen hoitaja

Bli medlem i Tehy

Det lönar sig att bli medlem i Tehy! Vi gör arbetslivet bättre för de som jobbar inom social-, hälsovårds- och utbildningsbranschen, och vi förhandlar om branschens lön och arbetsvillkor. Vi har kraften att göra förändringar! Medlemskapet ger dig trygghet i förändringen. Förtroendemannen och Tehys experter hjälper dig med frågor beträffande anställningen. Som medlem får du också fina medlemsförmåner, såsom försäkringar som tillhör arbetet och rättshjälp.

Iloinen nainen

För studerande

Om du studerar inom social- och hälsovårdsbranschen eller det pedagogiska området, bli medlem i Tehy. Tehy är både ditt områdes fackorganisation och den största organisationen för studerande i området. Studerandemedlemskapet är gratis när du studerar till din första examen inom branschen på heltid!

Mies

Medlemsförmåner

Som medlem i Tehy är du berättigad till förbundets samtliga medlemstjänster. Dessutom får du ett flertal andra förmåner såväl i ditt arbete som på din fritid.