Skaffa medlemmar till Tehy, vinn ett pris!

Tehy är Finlands största fackförbund för utbildad presonal inom social- och hälsovårdsbranschen. Förbundet förenar alla kunniga inom social- och hälsovården – alla tehyiter har en utbildning inom området.Tillsammans är vi över 160 000. Det har stor betydelse att vi bevakar våra intressen med gemensamma krafter. Det är viktigt att hela den utbildade vårdpersonalen organiserar sig inom samma fackförbund, därför vill vi uppmana tehyiterna att delta i medlemsvärvningen.

Bonussystem för medlemsvärvare.

Avsikten med Tehys bonussystem är att belöna tehyiterna för en aktiv och lyckad medlemsvärvning.

Vinn priser genom att samla poäng

• Redan genom att värva en ordinarie medlem aktiveras systemet. Om man värvar en studerandemedlem får man inga poäng.
  • En medlemsvärvningspoäng är lika med en euro, för en ny medlem som arbetar får man 25 poäng.
  • Med de poäng som man samlat kan man köpa produkter från nätbutiken.
  • Man får poäng för de medlemmar man värvat bara då medlemsvärvarens namn och medlemsnummer har skrivits in på anslutningsblanketten vid punkten ”referens” (suosittelija). Kontrollera att den som ansluter sig kommer ihåg att fylla i punkten ”referens”.
  • Ju fler medlemmar man skaffar desto bättre priser utlovas. Medlemsvärvning lönar sig!

Tehy Awards

En egen nättjänst, Tehy Awards har grundats för att serva medlemsvärvare. Via tjänsten ser man sitt eget poängsaldo och via det kan man samtidigt beställa produkter för sina poäng. Gör så här:

• En ny medlem skriver in sig och meddelar sin referens via den elektroniska anslutningsblanketten.
  • Då den nya medlemmen har betalt sin medlemsavgift förs referensens uppgifter in i systemet.
  • Referensens poäng uppdateras via Tehy Awards systemet varje månad.
  • Systemet känner igen och skapar ett användarkontto för den nya användaren och skickar automatiskt användaridentifikation och lösenord via e-post.
  • Då referensen skaffar nya medlemmar samlar hen automatiskt mera poäng för dessa.
  • Man kan bekanta sig med systemet och med bonusprodukterna via det testlösenord som finns på tjänstens förstasida.

Adressen till Tehy Awards är : http://go.innoflame.fi/gogive/tehy

På sidan hittas instruktioner och kontaktuppgifter via vilka man vid behov får hjälp.

Om det uppstår problem ta kontakt via e-post [email protected].