CityShoppari

Tehys medlemmar får CityShoppari avgiftsfritt som medlemsförmån. Med CityShoppari får du förmåner och rabatter runtom i Finland.

När du laddar ner appen får du tillgång till 1 000 förmåner från över 330 företag. De kan användas i upp till 2 000 affärer runtom i Finland. Här ingår restauranger, kaféer, klädbutiker, idrottsplatser, kultur, skönhetssalonger och frisersalonger. Du ser förmånerna på CityShopparis webbplats. Förutom förmånerna som finns i appen får du varje månad nya förmåner och extra förmåner som skickas i ett nyhetsbrev (nyhetsbrevet måste beställas separat)

Så här börjar du använda CityShoppari

• Ladda först ner CityShoppari-appen. Du kan ladda ner appen i Google Play och App Store
  • Öppna appen och ange ditt telefonnummer samt förbundets lösenord så kan du använda CityShoppari! Som förbundets lösenord används det egna medlemsnumret med bokstäverna TH före det (t.ex. TH1234567) - Anvisning för aktivering

OBS! CityShopparis nyaste appversion kräver iOS-versionen 11.2 eller nyare eller Android-versionen 4.4 eller nyare. Appen fungerar inte i iPhone 5 eller äldre modeller, eftersom Apple inte längre uppdaterar operativsystemet för dem.

Problemsituationer

CityShopparis kundtjänst hjälper i problemsituationer: tfn 020 703 2803 (vardagar kl. 9–16, normalt samtalspris) eller [email protected]