Köp din biljett till medlemsevenemanget I love Tehy

Årets största medlemsevenemang I love Tehy ordnas den 6 september i Himos. Biljettförsäljningen har nu inletts i Lippukauppa, så köp din biljett snabbt!

I love Tehy förenar musikfestival med wellnessemester. Om du förväntar dig mycket får du alldeles säkert ännu mer! Dagen är späckad med intressanta föreläsningar om välbefinnande, avslappning, mångsidiga aktiviteter och samvaro fylld av tehyitisk stämning. Kvällens Tehy-festival är pricken över i:et. Då intar några av Finlands främsta artister scenen: Olavi Uusivirta, Maija Vilkkumaa och Reino Nordin.

Köp dina biljetter så snart som möjligt eftersom antalet är begränsat!

Köp biljetterna i Lippukauppa

Biljettpris

Biljetten inkluderar måltider, programmet och konserten. Biljetterna bör skrivas ut och tas med.

Biljetterna byts på plats mot ett armband. Samtidigt kontrolleras ditt Tehy-medlemskap om du köpt din biljett till medlemspris. Var beredd på att bestyrka ditt medlemskap med medlemskortet eller Tehy-appen.

Fackavdelningar kan köpa ett större antal biljetter

Fackavdelningarna kan köpa ett större antal biljetter direkt från Himos. Biljettförsäljningen inleds i början av mars. När biljettförsäljningen inletts är kontaktpersonen för fackavdelningarna Minna Kuivanen, [email protected] eller tfn 020 7119 230.

Mer information om evenemanget

Programmet och tidtabellen för evenemanget samt information om övernattning finns här.