Palkitsemme suosittelusta tänä keväänä erityisen hyvin, joten nyt kannattaa auttaa työkaverikin Tehyn jäseneksi. Ota Tehyn jäsenyys rohkeasti puheeksi työkaverisi tai ystäväsi kanssa. Kun autat kaveria liittymään, saat palkinnon. Uusi jäsen puolestaan saa kaikki etumme ja turvan työelämään.

Osallistu suosittelukampanjaan ja saat 325 € palkinnon!

Saat 325 euron arvoisen palkinnon, kun hankit viisi uutta työssäkäyvää jäsentä ajalla 15.2.–15.6.2024.

Kampanja-aikana sinulle kertyy normaalin palkitsemisjärjestelmän mukaisesti pisteitä: saat yhdestä uudesta työssäkäyvästä jäsenestä 25 pistettä ja yhdestä uudesta opiskelijajäsenestä 10 pistettä. Tämän lisäksi kampanja-aikana voit ansaita 200 bonuspistettä, kun hankit viisi uutta työssäkäyvää jäsentä. Kaiken kaikkiaan viidestä uudesta jäsenestä tienaat 325 pistettä! Yksi piste on euron arvoinen.

Palkintokaupan tuotteita

Upea palkintovalikoima valitse tuote tai palvelu

Jokaisesta uudesta jäsenestä saat pisteitä, joilla saat itsellesi laadukkaita tuotteita. Voit valita vaihtuvasta palkintovalikoimasta esimerkiksi Marimekon, Pentikin tai Makitan tuotteita. Tai aineettomia lahjoja, kuten äänikirjasovelluksen tai leffalippuja. Palkitsemme myös uusista opiskelijajäsenistä!

Jäsenyyden suosittelu kannattaa

Tehyssä työkaverisi pääsee osaksi ammatillista yhteisöä ja saa turvaa sekä mahtavat jäsenedut. Sinä taas saat palkinnon suosittelusta.

Saat yhdestä uudesta työssäkäyvästä jäsenestä 25 pistettä ja opiskelijajäsenestä 10 pistettä. Yksi piste on euron arvoinen.

Ilmoita jäsennumerosi uuden jäsenen liittymislomakkeella kohdassa "Suosittelijan jäsennumero". Näin palkintopisteet kertyvät sinulle.

Tinna-Maria Kunnari-Kujala

Tinna-Maria on hankkinut jo kymmeniä uusia tehyläisiä – lue mestarisuosittelijan vinkit

Kuinka jäsenyys kannattaa ottaa puheeksi? Katso Tinna-Marian vinkit!

kännykkä kädessä

Lähetä suosittelu mobiilisovelluksen kautta

Mobiilisovelluksella voit lähettää suosittelun kaverillesi tai kollegallesi esimerkiksi suoraan WhatsAppiin tai vaikkapa somekanaviin. Kaverisi saa henkilökohtaisen suosittelusi ja linkin liittymislomakkeelle. Lomakkeella on valmiiksi mukana jäsennumerosi Suosittelija-kohdassa! Helppoa!

Lähetä suositteluviesti kaverisi sähköpostiin

Alla olevalla lomakkeella voit lähettää suosittelun kaverillesi tai kollegallesi sähköpostiin. Kaverisi saa meiliinsä suoran linkin liittymislomakkeelle. Liittymislomakkeella on valmiiksi mukana jäsennumerosi Suosittelija-kohdassa ja sinulle kertyy pisteitä suosittelusta. Lähetä viestit vaikka kaikille uusille kollegoillesi työpaikalla!

Lomake avautuu, kun kirjaudut sisään. Kirjautumista tarvitaan suosittelijan, eli sinun tunnistamiseen.

Katso Terhin ja Henna-Kaisan vinkit suositteluun

Terhi ja Henna-Kaisa ovat tehyläisiä timanttijäseniä. He kertovat Tehystä ja auttavat työkavereitakin liittymään Tehyyn. Poimi videolta vinkit ja ryhdy timanttijäseneksi!