Vaalimateriaalit työpaikoille

Materiaalipankista löydät materiaaleja, joita ehdokkaat ja valtuustoryhmät voivat hyödyntää vaalityössään. Materiaalit sopivat hyvin myös ammattiosastojen käyttöön.

Tehy vaalien tunnukset

Vaalien viestintää varten on tehty eri värisiä vaalitunnuksia. Tehyn punainen tunnus on varattu järjestön vaaliviestintään, siksi sitä ei paketista löydy. Muita väriversioita ehdokkaat ja ryhmät voivat hyödyntää vaalityössään.

Tunnuksia tulee käyttää sellaisenaan, eikä niiden muotoa, mittasuhteita tai värejä ole lupa muokata tai modifioida esimerkiksi ryhmien omilla tunnuksilla ja sloganeilla. Tunnusta käytettäessä on huomioitava suoja-alue, jolla tarkoitetaan tunnuksen ympärille jätettävää tyhjää tilaa. Tunnuksen suoja-alue perustuu tunnuksen kehyksen leveyteen. Tälle alueelle ei saa sijoittaa tekstiä, kuvia tai muita sellaisia elementtejä, jotka vaarantavat tunnuksen hyvän näkyvyyden.

Vaalikuvia sosiaalisen mediaan

Ehdokkaille ja ryhmille on tehty viestintämateriaaleja sosiaaliseen mediaan. Materiaaleja tulee käyttää sellaisenaan, eikä niiden muotoa, mittasuhteita tai värejä ole lupa muokata tai modifioida esimerkiksi ryhmien omilla tunnuksilla ja sloganeilla.

Aktivointimateriaaleja työpaikalle

Tehyläiset voivat tilata työpaikalleen vaalijulisteita ja pöytäesitteitä, joissa kerrotaan vaaleista ja kannustetaan äänestämään.

Vaalikuvia ammattiosastojen käyttöön

Ammattiosastojen verkkosivuille ja sosiaaliseen mediaan on valmisteltu kuvapaketti Ammattiosastojen vaalimateriaalit. Paketin kuvat ovat tarkoitettu vain ammattiosastojen omiin kanaviin.

Oppaat

Liitetiedostot:
Tehyn vaalitunnukset 2021

Valtuustovaalien viestintää varten on tehty eri värisiä vaalitunnuksia. Paketissa olevia väriversioita ehdokkaat ja ryhmät voivat hyödyntää vaalityössään. Tunnuksia tulee käyttää sellaisenaan, eikä niiden muotoa, mittasuhteita tai värejä ole lupa muokata tai modifioida esimerkiksi ryhmien omilla tunnuksilla ja sloganeilla.

Valtuustovaalien 2021 viestintämateriaalit suomeksi

Ehdokkaat ja ryhmät voivat käyttää oheisia viestintämateriaaleja vaalityössään sosiaalisessa mediassa. Materiaaleja tulee käyttää sellaisenaan, eikä niiden muotoa, mittasuhteita tai värejä ole lupa muokata tai modifioida esimerkiksi ryhmien omilla tunnuksilla ja sloganeilla.

Fullmäktigeval 2021 kommunikationsmaterial på svenska

Kandidaterna och grupperna kan använda de bifogade kommunikationsmaterialen i sitt valarbetet i sociala medier. Materialet ska användas som sådant och dess form, proportioner och färger får inte redigeras eller modifieras till exempel så att det passar gruppernas egna symboler eller slogans.

Ammattiosastojen vaalimateriaalit

Näitä kuvia saa käyttää vain ammattiosastojen omissa kanavissa.

Tehyn valtuuston vaalin vaalijärjestys

Hyväksytty Tehy ry:n valtuuston syyskokouksessa 28.11.2019.

Tehyn säännöt

Säännöt hyväksytty valtuuston kokouksessa 13.6.2019.

Ehdokasopas - Tehyn valtuustovaalit 2021

Tässä oppaassa on ohjeita Tehyn valtuustovaaleista ja erityisesti viestinnästä.