Tehyn 40-vuotissyntymäpäivä

Tehy täyttää 40 vuotta 7.6.2022. Onnea Tehy ja tehyläiset! Juhlitaan pyöreitä vuosia yhdessä syksyllä. Järjestämme jäsenillemme Tehyn 40-vuotissyntymäpäiväjuhlat lauantaina 29.10. Helsingin jäähallissa. Ilmoittaudu juhliin 21.8.2022 mennessä. Juhlia tähdittävät mm. Haloo Helsinki, Antti Tuisku ja hovimuusikko Ilkka.

Ilmoittaudu 21.8. mennessä

Ilmoittautuminen onnistuu asiointipalvelussa.

Helsingin jäähalliin mahtuu 8000 henkilöä. Jos ilmoittautuneiden määrä on yli 8000 henkilöä, arvomme mukaan pääsevät tehyläiset, ja ilmoitamme heille elokuun loppuun mennessä. Jos ilmoittautumisia tulee alle, 8000 jokainen saa paikan juhlista.

Jos haluat mukaan tehyläisen kaverisi kanssa, muistattehan molemmat ilmoittautua erikseen.

Pyydä tehyläinen kaverisikin mukaan

Tule juhlimaan vaikka työporukalla tai kaverisi kanssa. Juhlat on tarkoitettu kaikille tehyläisille. Jokaisen tulee erikseen ilmoittautua tapahtumaan.

Majoitu edullisesti

Olemme neuvotelleet tehyläisille edullisen jäsenhinnan Sokos Hotelleihin ja Radisson Blu Hotelleihin.

Hotelleihin on varattu tehyläisille tietty määrä huoneita. Varaa huone nopeasti, jos/kun saat paikan syntymäpäiväjuhlasta. Hotellit vapauttavat osan varaamattomista huoneista muille asiakkaille 31.8. ja loput 15.9. Huone kannattaa varata ennen 31.8. ja viimeistään 15.9. klo 20 mennessä.

Löydät huonehinnat alta, kun kirjaudut ensin sisään.

Kuvituskuva

Kirjaudu sisään ja nappaa hotellin etukoodi