Tehyn terveydenhoitajajaosto

Terveydenhoitajajaosto kokoaa yhteen tehyläiset terveydenhoitajat ja terveydenhoitajaksi opiskelevat. Meitä on jo tällä hetkellä reilu 10 000 terveydenhoitajaksi valmistunutta ja terveydenhoitajaopiskelijoitakin on reilu 1 000.

Mukaan toimintaan pääset automaattisesti, kunhan jäsentietosi (koulutustiedot, ammattinimike ja sähköpostiosoite) ovat ajan tasalla Tehyn jäsenrekisterissä. Jaostolla ei ole erillistä jäsenmaksua.

Terveydenhoitajajaosto

• järjestää opintopäiviä ja jäseniltoja ympäri Suomea.
  • ottaa kantaa ja vaikuttaa Tehyn kautta terveydenhoitajien työoloihin ja koulutukseen liittyviin asioihin.

Tehyn Terveydenhoitajien opintopäivät järjestetään vuosittain loka-marraskuussa. Lähde mukaan maksuttomiin tapahtumiin kouluttautumaan, tapaamaan muita terveydenhoitajia sekä kuulemaan ajankohtaisia asioita!

Tehyn terveydenhoitajajaoston jäsenille lähetetään sähköisiä uutiskirjeitä parin kuukauden välein. Tehyn terveydenhoitajajaostolla on myös oma Facebook-ryhmänsä, jonka jäsenenä saat ensimmäisenä tiedon jäsenilloista ja muista terveydenhoitajia puhuttavista asioista. https://www.facebook.com/groups/terveydenhoitajajaosto/

Lähde mukaan vaikuttamaan!

Jaoston toimintaa ideoi ja suunnittelee tehyläisistä terveydenhoitajista koostuva jaoston hallitus. Hallitus toimii aina kolme vuotta kerrallaan ja uusi hallitus valitaan vuosikokouksessa. Seuraavan kerran hallituspaikat ovat avoinna juuri sinulle loppuvuodesta 2020.

Jaoston hallitus kokoontuu muutaman kerran vuodessa suunnittelemaan opintopäiviä, jäseniltoja sekä muita asioita. Kokouksen ajalta maksetaan ansionmenetyskorvaus sekä mahdolliset matkakulut kokoukseen. Kokouksiin on mahdollista osallistua myös Tehyn aluetoimistoista, joten aina ei vaadita matkustusta Tehyn keskustoimistolle.

Tehyn terveydenhoitajajaoston tavoitat sähköpostilla [email protected]. Voit lähettää meille esimerkiksi toiveita ja ideoita jäseniltojen aiheista. Nähdään jäsenilloissa ja opintopäivillä!

Liitetiedostot:
Neuvolatoiminta sotessa turvattava