Medialle

Sosiaali- ja terveysalan ammattijärjestö Tehyyn kuuluu 160 000 koulutettua alan ammattilaista tai alalle opiskelevaa. Tehyssä on jäseninä laaja kirjo alan ammattilaisia, mm. sairaanhoitajia, lähihoitajia, ensihoitajia, bioanalyytikoita, fysioterapeutteja, hammashoitajia, kätilöitä, lastenhoitajia, röntgenhoitajia, mielenterveyshoitajia, suuhygienistejä, terveydenhoitajia, osastonhoitajia ylihoitajia ja asiantuntijoita.

Tehy on Toimihenkilökeskusjärjestö STTK:n jäsen. Tehyn jäsenet toimivat sekä julkisella sektorilla että yksityisen sektorin palveluksessa. Työmarkkinaedunvalvonnan lisäksi Tehy on vahva yhteiskunnallinen vaikuttaja ja sosiaali- ja terveyspolitiikan asiantuntija.

Tehyn viestintä

Tehyn viestintä palvelee tiedotusvälineiden edustajia esimerkiksi artikkeli-, haastattelu- ja kuvapyynnöissä. Viestintään kuuluvat järjestön ulkoinen ja sisäinen viestintä, verkkoviestintä ja Tehyn julkaisutoiminta sekä Tehy-lehden toimitus.

Tilaa Tehyn uutiskirje päättäjille

Päättäjäkirjeen avulla pysyt perillä Tehyn kannanotoista ja linjauksista. Kannanottojen lisäksi Tehy antaa vuosittain lukuisia lausuntoja liittyen sosiaali- ja terveysalaan sekä koulutetun hoitohenkilöstön asemaan.

Tilaa uutiskirje tästä