Tähtitaivaan alla perheen kanssa

”Matkustan mieheni ja 6-vuotiaan poikani Danielin kanssa Leville pari kertaa vuodessa. Meiltä kertyy sinne ajoa noin 400 kilometriä, joten viihdymme kylpylähotelli Levitunturissa yleensä kahdesta neljään yötä.

Tehyläiset saavat alennusta puolet majoituksen hinnasta, joten kerralla meille voi kertyä säästöä jopa pari sataa euroa.

Yleensä ulkoilemme upeissa maisemissa – talvella lasketellen ja hiihtäen, syksyllä ja kesällä patikoiden. On ihanaa päästä ulkoilun jälkeen kylpylään. Siellä ehdoton lempijuttu koko perheelle on ulkoporeallas, jossa saa välillä polskia myös tähtitaivaan alla. Viimeksi Daniel innostui kierimään lumihangessa, kun ulkomaalaiset vieraat näyttivät mallia.

Kylpylässä elämyksiä on lapsille ja aikuisille, mutta me kaikki pidämme keilauksesta. Altailla kerran tunnissa tulee ”lumisade” eli katosta putoa vaahtoa. Se on aina yhtä riemastuttavaa! Lapsille on myös Inka & Niko lastenmaailma pomppulinnoineen. Itse nautin ohjatuista jumpista ja kuntosalista. Viimeksi kokeilin selkäjumppaa rolleria käyttäen.

Näin perheenäitinä ihan parasta on kuitenkin mennä valmiiseen aamupalapöytään, mikä on siellä todella monipuolinen. Kun koko perhe viihtyy, se on parasta lomaa.”

Katariina Mäkelä, terveydenhoitaja Oulunsalosta

Muita jäsenetuja:

”Käytän Tehy-lehteä työni tukena ja saan siitä myös inspiraatiota opintoihini. Selkeästi kirjoitetut jutut saavat lukemaan lehden kannesta kanteen.”

Nina Leppälammi, vanhuspalveluiden esimies Porista