Tehy sosiaalisessa mediassa

Tehyn some-kanavat ovat osa yhteisömme toimintaa. Some-viestintämme perustuu Tehyn viestinnän arvoille ja periaatteille. Ne ovat tasa-arvo ja jäsenlähtöisyys. Olemme mielellämme vuorovaikutuksessa jäsentemme ja sidosryhmiemme kanssa. Arvostamme jokaista, jonka kanssa toimimme, ja edellytämme samaa muilta.

Tehyn viestintä seuraa ja moderoi kanavissa käytävää keskustelua. Mahdollisiin kysymyksiin kanavissa vastaamme harkiten. Edunvalvontaan ja jäsenyyteen liittyvät kysymykset kannattaa hoitaa asiointipalvelun kautta.

Tehyn sosiaalisen median kanavien pelisäännöt

• Kohtele muita kunnioittavasti, vaikka olisit eri mieltä.
  • Henkilöön menevät, ulkonäköön tai persoonallisuuden piirteisiin kohdistuvat kommentit eivät kuulu kanaviimme.
  • Rasismi tai uskontoon, etniseen taustaan tai yhteisöön kohdistuvat loukkaukset tai muu lainvastainen toiminta ei käy.
  • Kaupallinen mainonta on kiellettyä.
  • Disinformaation ja muun epäluotettavan tiedon levittäminen ei ole sallittua kanavissamme.
  • Voit arvostella Tehyä napakasti, jos aihetta mielestäsi on. Palautetta saa antaa, mutta asiallisesti.

Poistamme harkinnan mukaan näitä pelisääntöjä rikkovat viestit.

Lisätietoja:

Jan-Olof Eriksson, Tehyn somemanageri

Sosiaalisen median kanavia

Facebook-sivut

Facebook-ryhmiä

Blogit

Muut

Tehyn ammattiosastoilla ja yhteistyöjäsenjärjestöillä on myös aktiivista toimintaa sosiaalisessa mediassa.