Muut jäsenedut

Trainer4you

Trainer4you Trainer4You-jatkokoulutukset ovat liikunta- ja terveysalan ammattilaisille suunnattuja erikoistumisopintoja. Niiden avulla voit täydentää ja syventää osaamistasi terveysvalmennuksesta, psyykkisestä valmennuksesta, voimavalmennuksesta sekä ravintovalmennuksesta. Jatkokoulutusten tavoitteena on auttaa liikunta- tai terveysalan ammattilaista erikoistumaan ja erottumaan edukseen.

Tehyläisenä saat minkä tahansa jatkokoulutuksen etuhintaan. Katso edut ja koulutuksien tarkat esittelyt tästä www.trainer4you.fi/tehy-kumppaniedut

WellO2 hengitysharjoituslaite WellO2 hengitysharjoituslaite

Hapella Oy tarjoaa Tehyn jäsenille parempaa hengittämistä WellO2-laitteella. WellO2 on joka kodin hyvinvointilaite, joka avaa ja kosteuttaa hengitysteitä sekä vahvistaa hengityslihaksia.
Laitteen käytöstä on hyötyä heikosti tai pinnallisesti hengittäville, kuorsaajille, ikääntyneille, urheilijoille tai ammatikseen ääntään käyttäville henkilöille.

Tehyläiset saavat laitteen hinnasta reilun alennuksen. Alennuskoodin löydät omasta käyttäjätilistäsi, kun olet kirjautunut sivustolle. Lisätietoa WellO2-laitteesta: https://wello2.com

Etu on voimassa toistaiseksi. Tilaus: https://shop.wello2.com/

ST1 / Shell polttoaine- ja muut edut

Rekisteröimällä Tehyn jäsenkorttisi kääntöpuolelta löytyvän 16-numeroisen numerosarjan osoitteessa www.st1.fi kohdassa "Rekisteröi jäsenkorttisi" saat jatkossa ST1:ltä ajankohtaisia etuja ja tarjouksia liittyen autoiluun. Edut voivat olla asemakohtaisia tai valtakunnallisia.

Jäsenkortilla saat polttoaineista alennusta Suomessa kaikilta St1-asemilta sekä miehitetyiltä Shell-asemilta kun maksat tankkauksesi käteisellä, pankkikortilla, debitillä tai Visa electronilla. Jäsenkortti oikeuttaa päivittäin muuttuvaan asemakohtaiseen alennukseen asemien tolppahinnoista. Polttoaineen hinta on jäsenkortilla aina tolppahintoja edullisempaa. Minimialennus on 0,5snt/l, mutta esimerkiksi pääkaupunkiseudulla alennukset ovat olleet 2–2,3snt/l. ST1

Saat myös lämmitysöljystä alennusta (maksu yhdessä erässä), kun ilmoitat jäsenkorttisi kääntöpuolella olevan numerosarjan (HUOM! Kortin tulee olla rekisteröity). Tilauksen voit tehdä helposti netissä tai soittamalla 0800 166 266.

Autopesuun liittyvistä eduista kuten pesupassista, nettipesusta ja Happy Houreista -50 % sekä muista asemien palveluista tietoa ST1:n verkkosivuilla.

Helmisimpukka -ravintoloista saat etuja tietyistä annoksista ja vaihtuvista kampanjatuotteista.

Alennusta Timanttisilta

Korut ja kellot kannattaa hankkia Timanttisilta, sillä tehyläiset saavat tuntuvan edun. Kaikista normaalihintaisista tuotteista Tehyn jäsenet saavat 20% alennuksen Timanttisilta. Näytä ostaessasi jäsenkorttisi.

Alennus ei koske tilaus-, hyväntekeväisyys-, Nokia-, ja Polar-tuotteita eikä lahjakortteja.

Etu voimassa vuoden 2019 ajan seuraavissa Timanttiset-myymälöissä:

• Helsinki: Forum, Redi
  • Hämeenlinna: Goodman
  • Jyväskylä: Vehmas, Seppälä
  • Kangasala
  • Kuopio: Kuopion Kello ja Kulta, Matkus, Minna.
  • Lempäälä: Ideapark
  • Nokia
  • Tampere: Kaleva, Koskikeskus, Lielahti, Linnainmaa, Ratina, Sokos
  • VaasaVantaa: Jumbo
  • Varkaus

Color4Care.fi

Tehyläiset saavat 15 % alennusta hoitohenkilöstön tarvikkeita myyvästä Color4care.fi -verkkokaupasta.  Tarjolla on muun muassa työkenkiä, vaatteita sekä erilaisia työvälineitä ja muuta kivaa hoitotyön ammattilaisille.

Löydät alennukseen oikeuttavan koodin omasta käyttäjätilistäsi, kun olet kirjautunut sivustolle jäsentunnuksillasi.

Fysiomyynti

Terveyteen, liikuntaan ja kuntoutukseen erikoistunut maahantuontiyritys Fysiomyynti tarjoaa Tehyn jäsenille huippuedun. Voit tilata tuotteet suoraan verkkokaupasta www.fysiomyynti.fi omaan tai työpaikan käyttöön. Saat 20 % alennuksen ja ilmaisen toimituksen koodilla, jonka löydät omasta käyttäjätilistäsi kirjauduttuasi sisään sivustolle.

Verkkokaupasta löydät mm:  BV- Sportin kompressiotuotteet, Blackrollin lihashuoltorullat sekä tuplapallot, SPIbeltin varustevyöt sekä X-tenexin pikanauhat, ryhtiremmit ja paljon muuta.

Kokeile vapaalentoa

Oletko aina halunnut tietää, miltä tuntuu lentää? Helsingin Föönissä pääset kokemaan, miltä lentäminen tuntuu. Tehyläisenä saat tuulitunnelilentämisestä alennusta.

Föönin Soolo-lentopaketista tehyläiset saavat 12 % alennuksen. Alennuksen voi lunastaa etukoodilla, kun ostat lennon.

Föönin Sooloon kuuluu lento-opastus, varusteet sekä lentoelämys (4 min) ohjaajan kanssa.

Alennus on henkilökohtainen Tehyn jäsenille.

Fysiomyynti

Terveyteen, liikuntaan ja kuntoutukseen erikoistunut maahantuontiyritys Fysiomyynti tarjoaa Tehyn jäsenille huippuedun. Saat 20 % alennuksen ja ilmaisen toimituksen, kun teet tilauksen Tehyn etukoodilla. Koodin löydät omasta käyttäjätilistäsi kirjauduttuasi sisään sivustolle.

Katso lisää jäsenetuja