Muut lomaedut

Risteilyt

Eckerö Line

Eckerö Line tarjoaa Tehyn jäsenille risteilyjä ja reittimatkoja edullisesti sekä alennusta myös kokousmatkoista.

Risteilyt ja reittimatkat

Varaa pikapyrähdys m/s Finlandian miniristeilylle tai vietä päivä, pari Tallinnassa.

Tehyn jäsenet ja samalla varauksella olevat muut matkustajat saavat vapaa-ajan risteily- ja reittihinnoista –20 % alennuksen. Etu on voimassa 1.1.2019–28.2.2020.  Ajalla 1.7.–12.8.2019 alennus on –10 %. Lopullinen hinta määräytyy lähtöpäivän, -ajan ja varausajankohdan mukaan. Etu normaalihintaan näkyy varausvaiheessa.

Etuhinnat koskevat Tehyn jäsenten vapaa-ajan matkoja sekä samalla varauksella olevia muita matkustajia. Alennuksia ei myönnetä jälkikäteen eikä niitä voi yhdistää muihin alennuksiin tai tuotepaketteihin. Alennuksen edellytyksenä on voimassa oleva jäsen-/ henkilökortti, joka on esitettävä pyydettäessä. Eckerö Line pidättää oikeuden aikataulu- ja hintamuutoksiin.

Ryhmä- ja kokousmatkat

Järjestä kokous merellisessä ympäristössä ja toimivissa kokoustiloissa. Eckerö Linen Kokouskeskus & Lounge tarjoaa inspiroivat tilat jopa 200 hengen tilaisuuksiin.

Tehyn jäsenet saavat –20 % alennuksen henkilölippujen risteily- ja reittimatkojen päivittäisestä verkkokauppahinnasta. Ajalla 1.7.-11.8.2019 alennus on –10 %.

Etuhinnat koskevat Tehyn ammattiosastoja, jäsenyhdistyksiä ja niiden henkilöjäseniä sekä toimistojen henkilökuntaa ja muita samalla varausnumerolla matkustavia.

Alennukset saat verkkokaupassa, kun käytät tuotekoodia JARJ19 varausvaiheessa. Voimassa oleva jäsen-/henkilökortti on esitettävä pyydettäessä. Alennuksia ei myönnetä jälkikäteen eikä niitä voi yhdistää muihin alennuksiin tai tuotepaketteihin. Etu on voimassa vuoden 2019 loppuun.

Varaukset

Varauksiin tarvittavan linkin ja koodin löydä omasta profiilistasi.

Tallink & SiljaLine

Club One -etu

Tallink Silja tarjoaa etuja vapaa-ajan matkustamiseen Club One -kanta-asiakasohjelman kautta. Club One on palkitseva kanta-asiakasohjelma, jossa on kolme tasoa: Bronze, Silver ja Gold.  Kun liityt Tallink Siljan Club One -kanta-asiakasohjelmaan, pääset jäsenetuna suoraan ohjelman Silver-tasolle.

Liittyminen tapahtuu Tehyn sopimusetunumerolla, jonka löydät omasta profiilistasi, kun kirjaudut sivustolle jäsentunnuksillasi.

Tallinkin 22h risteilyety

Välillä tekee hyvää unohtaa arki ja viilettää tanssilattialla aamuyöhön asti. Pidä hauskaa livemusiikin tahdissa, maistele herkkuja ravintolassa ja nauti yhteisistä hetkistä parhaalla porukalla. Kotiin palattuasi huomaat, että akut ovatkin latautuneet ihan huomaamatta.

Nyt saat Tehyn etuhinnalla 22 h -huviristeilyn Helsingistä Tallinnaan:

• 15 €/C–B2-hytti
  • 25 €/B-hytti
  • 35 €/A-hytti

Matkustusaika: su–to-lähdöt 1.1.–31.5.2019 (ei 15.–21.2., 18.–21.4., 29.–30.5.). Paikkoja rajoitetusti. Ei voimassa erikoislähdöillä. Oikeudet muutoksiin pidätetään.

Varauksiin tarvittavan linkin ja koodin löydä omasta profiilistasi, kun kirjaudut Tehyn sivuilla sisään.

Viking Line

Viking Line tarjoaa tehyläisille kiinteät jäsenhinnat sekä vaihtuvia kampanjatarjouksia. Jäsenedut esitellään kokonaisuudessaan Viking Linen extranet -sivuilla.

Kylpylöitä

Imatran kylpylä

Vietä leppoisa loma tai mukava viikonloppu Imatralla. Kylpylä tarjoaa Tehyn jäsenille alennusta majoituksesta sekä puolihoito- tai täysihoitoateriasta.

Tehyn jäsenet saavat alennusta kylpylän perushintaisesta hotelli- ja loma-asuntomajoituksesta sekä majoituksen kanssa varatusta, normaalihintaisesta puolihoito- tai täysihoitoateriasta. Majoitusalennukset eivät koske Chalets- ja Villas-huoneistoja.

Alennus:

• arkisin –30 %
  • viikonloppuisin pe–su –10 %

Alennukset ovat voimassa muina aikoina paitsi viikoilla 1–2, 8–10, 24 ja 52.  Kaikkiin hotelli- ja loma-asuntohintoihin sisältyy aina aamiainen ja Kylpylä Taikametsän käyttö.

Varaukset ja tiedustelut kylpylän myyntipalvelusta ma–pe klo 8–18 ja la klo 9–16, puh. 0300 870 502 tai sähköpostilla [email protected]. Puhelun hinta: lanka- ja matkapuhelimesta 0,69 €/min + pvm/mpm.

Majoitusta varatessa kerro, että kyse on Tehyn jäsenedusta. Se on voimassa vuoden 2019.

Lisätietoja www.imatrankylpylä.fi

Kylpylähotelli Eden

Yksittäinen kylpyläkäynti

• 15€ /aikuinen, 10€ / lapsi /eläkeläinen
  • 40€ perhelippu( esim. 2+2 tai 1aik+3lasta)

Kuntokeskus Fit Eden:

• 10 kerran kortti 69€ ( voimassa 4kk ). Kuntosalikortit ovat henkilökohtaisia.

Hyvinvointihinnaston hoidot -10% listahinnasta

Kylpylähotelli Kuntoranta

Kuntoranta tarjoaa lomailua koko perheelle tai kokouskäyttöön. Etu tehyläisille vähintään -10% normaalihintaisista lomista. Etu voimassa vuoden 2019 loppuun.

Järjestöloma 2 vrk

Loma vaikka koko perheelle. Sisältää puolihoidon, kylpylän ja kuntosalin vapaan käytön. Etu on voimassa myös juhlapyhinä. Lue lisää.

Kuntoranta: http://www.kuntoranta.fi/

Järjestöloma 3 vrk

Loma vaikka koko perheelle. Sisältää puolihoidon, kylpylän ja kuntosalin vapaan käytön. Etu on voimassa myös juhlapyhinä.

Kuntoranta: http://www.kuntoranta.fi/

Kokous- ja virkistyspaketti

Kuntorannan kokous- ja virkistyspaketti on edullinen valmispaketti vaikkapa ammattiosaston kevät-, syys- tai vuosikokoukseen.

Kuntoranta: http://www.kuntoranta.fi/

Santa's Resort & Spa Hotel Sani

Kalajoella sijaitseva Santa's Resort & Spa Hotel Sani tarjoaa tehyläisille Superior-huoneen Standardin hinnalla. Etu on voimassa läpi vuoden.

Lisätietoa: http://www.santashotels.fi/fi/hotelsani

Hotellit ja hostellit

Edut hostellimajoituksesta

Hyödynnä Suomen Hostellijärjestön tarjoamia alennuksia, kun matkustat Suomessa ja ulkomailla.

Tehyn jäsenet saavat:

• 10 % alennus majoituksesta kaikissa Suomen Hostellijärjestön hostelleissa.
  • Kotimaan hostellikortti maksutta. Se oikeuttaa –10 % majoitusalennukseen verkoston hostelleissa Suomessa. Saat lisäksi ajankohtaisia reissuvinkkejä ja tietoa edullisista majoitusvaihtoehdoista Suomessa ja maailmalla.
  • Kansainvälinen hostellikortti jäsenhintaan 15 € (norm. 20 €). Se oikeuttaa vähintään –10 % majoitusalennukseen lähes 3 500 hostellissa noin 90 maassa.

Etu on voimassa toistaiseksi.

Hotelli Helka

Majoitu edullisesti Helsingin ydinkeskustassa. Hotelli Helka tarjoaa tehyläisille majoituksen 12% alennuksella päivän hinnasta.

Varauksiin tarvittavan linkin ja koodin löydä omasta profiilistasi. Alennuksen saaminen edellyttää jäsenkortin näyttämistä sisäänkirjautumisen yhteydessä.

Etu on voimassa vuoden 2019 loppuun. Etua ei voi yhdistää muihin kampanjoihin tai alennuksiin.

Tämä osio tarkoitettu vain jäsenille.
Kirjaudu jäsentunnuksilla.

Liitetiedostot: