Lääkkeenmääräämisen erikoispätevyysjaosto – ”Lämä”

Lääkkeenmääräämisen erikoispätevyysjaoston jäseninä ovat rajatun lääkkeenmääräämiskoulutuksen suorittaneet tai ko. koulutukseen hyväksytyt terveydenhuollon ammattihenkilöt.

Jaoston tarkoituksena on

• Koota yhteen lääkkeenmääräämisoikeuden edellyttävissä tehtävissä toimivat ammattihenkilöt
  • Edistää jäsenten ammatillista asemaa
  • Osallistua tehtäväalueensa ja työolosuhteiden kehittämiseen
  • Osallistua sosiaali- ja terveysalan koulutuksen kehittämiseen

Jaoston jäsenkokous kokoontuu joka vuosi loka-marraskuussa. Jaosto viestii jäsenilleen yhdistysavaimen kautta, jossa on sekä julkinen että suljettu ryhmä. Suljetuille sivuille pääsevät kaikki ne, joilla on Tehyn jäsenyys omalla erillisellä tunnuksella. Tunnukset antavat sivujen pääkäyttäjät Esa Puttonen ([email protected]) tai Jari Kauppinen ([email protected]). Sivuilla voi turvallisesti keskustella ajankohtaisista ja mieltä askarruttavista asioista.

Meille vertaistuki on tärkeää!

Jaoston jäsenet tukevat toisiaan ammatillisesti. Yhdessä pohditaan rajatun lääkeenmääräämisen käytännön toteutusta. Pidämme tärkeänä rajattuun lääkkeenmääräämiseen liittyvää koulutusta, joten olemmekin aktiivisesti mukana suunnittelemassa täydennyskoulutuspäiviä.

Jaoston sivut osoitteessa: http://lama.tehy.fi

Puheenjohtaja: Jari Kauppinen,

Varapuheenjohtaja: Tuula Liipo

Jäsenet