Sokos Hotellit

Sokos Hotellit tarjoavat Tehyn jäsenille vapaa-ajan majoituksiin kausittain vaihtuvia tarjouksia. Kattava verkosto tarjoaa loistavat mahdollisuudet niin aktiiviloman kuin hemmottelulomankin viettoon sekä mukavaa yhdessäoloa ja rentoutumista.

Tehyn jäsenet saavat -15% alennusta päivän hinnasta alla olevissa hotelleissa. Tarjous on voimassa 30.6.2021 asti.

• Helsinki: Original Sokos Hotel Vaakuna
  • Jyväskylä: Original Sokos Hotel Alexandra
  • Kotka: Original Sokos Hotel Seurahuone
  • Kouvola: Original Sokos Hotel Vaakuna
  • Kuopio: Original Sokos Hotel Puijonsarvi
  • Lappeenranta: Original Sokos Hotel Lappee (suljettu 1.-5.4.)
  • Mikkeli: Original Sokos Hotel Vaakuna
  • Pori: Original Sokos Hotel Vaakuna
  • Rovaniemi: Original Sokos Hotel Vaakuna
  • Seinäjoki: Original Sokos Hotel Lakeus (avataan 27.4.)
  • Tampere: Solo Sokos Hotel Torni Tampere
  • Turku: Original Sokos Hotel Kupittaa
  • Vaasa: Original Sokos Hotel Vaakuna
  • Vantaa: Break Sokos Hotel Flamingo

Hin­taan si­säl­tyy majoitus, aamiainen ja asiakassauna hotellikohtaisesti.

Näin varaat: Täytä Sokoksen verkkosivuilla varaukseen tarvittavat tiedot ja kirjoita varauskoodiksi Tehyn kampanjakoodi. Saat koodin tästä alta, kun kirjaudut sisään jäsentunnuksillasi. Varaussivustolla saat näkyviin saatavilla olevat tarjoushinnat ja voit vielä tarkistaa varauksen. Varausvahvistuksen saat sähköpostiisi.

Varaus on maksettava varauksenteon yhteydessä. Tehtyä varausta ei voi muuttaa eikä peruuttaa. Suoritettua maksua ei palauteta. Tarjoushintaisia huoneita on rajoitettu määrä. Hinnasta saa S-Etukortilla Bonusta.

Näytäthän jäsenkorttisi vastaanotossa sisään kirjautuessasi. Katso vaihtuvat jäsenedut ja varaa majoitus osoitteesta www.sokoshotels.fi

Haluatko nähdä tämän sisällön?
Kirjaudu sisään jäsentunnuksillasi

Lisää etuja