Sokos Hotellit

Sokos Hotellit tarjoavat Tehyn jäsenille vapaa-ajan majoituksiin kausittain vaihtuvia tarjouksia. Kattava verkosto tarjoaa loistavat mahdollisuudet niin aktiiviloman kuin hemmottelulomankin viettoon sekä mukavaa yhdessäoloa ja rentoutumista.

Tarjous koskee vapaa-ajan matkoja ja on voimassa saatavuuden mukaan 1.9.-30.11.2020. Hintaetu on voimassa vain netin kautta tehdyissä ja ennakkoon maksetuissa varauksissa.

Varattavia hotelleja ovat mm.

• Mikkeli: Original Sokos Hotel Vaakuna
  • Pori: Original Sokos Hotel Vaakuna
  • Savonlinna: Original Sokos Hotel Seurahuone
  • Seinäjoki: Original Sokos Hotel Vaakuna
  • Tampere: Solo Sokos Hotel Torni Tampere
  • Turku: Original Sokos Hotel Kupittaa
  • Vaasa: Original Sokos Hotel Vaakuna
  • Vantaa: Break Sokos Hotel Flamingo
  • Vuokatti: Break Sokos Hotel Vuokatti

Näin varaat: Täytä Sokoksen verkkosivuilla varaukseen tarvittavat tiedot ja kirjoita varauskoodiksi Tehyn kampanjakoodi. Saat koodin tästä alta, kun kirjaudut sisään jäsentunnuksillasi. Varaussivustolla saat näkyviin saatavilla olevat tarjoushinnat ja voit vielä tarkistaa varauksen. Varausvahvistuksen saat sähköpostiisi.

Varaus on maksettava varauksenteon yhteydessä. Tehtyä varausta ei voi muuttaa eikä peruuttaa. Suoritettua maksua ei palauteta. Tarjoushintaisia huoneita on rajoitettu määrä. Hinnasta saa S-Etukortilla Bonusta.

Näytäthän jäsenkorttisi vastaanotossa sisään kirjautuessasi. Katso vaihtuvat jäsenedut ja varaa majoitus osoitteesta www.sokoshotels.fi

Haluatko nähdä tämän sisällön?
Kirjaudu sisään jäsentunnuksillasi

Lisää etuja