Sanoman lehtiedut

Sanoma tarjoaa Tehyn jäsenille ilmaisen tutustumismahdollisuuden Kodin Kuvalehteen tai Hyvä terveys -lehteen. Voit tilata jommastakummasta kaksi ilmaisnumeroa. Lisäksi Sanoma tarjoaa 40% alennuksen rajatusta valimomasta lehtitilauksia.

Tutustumisnumero: Kodin Kuvalehti ja Hyvä terveys

Tehyläiset voivat tilata 2 ilmaista numeroa joko Kodin Kuvalehdestä tai Hyvä terveys -lehdestä. Kampanja-aika on 28.9.-31.10.

Kodin Kuvalehden ydinsisältöä ovat vahvat henkilöjutut ja elämänmakuiset reportaasit arjesta ja tavallisista ihmisistä. Lehti tarjoaa lukijalle parhaat reseptit, innostavimmat sisustus- ja tee se itse -ideat sekä kauneus- ja pukeutumisvinkit. Kodin Kuvalehti synnyttää vahvoja tunteita sekä inspiroi ja innostaa.

Hyvä terveys tarjoaa uusimmat tiedot Suomen parhailta asiantuntijoilta liittyen hyvinvointiin ja sairauksien ehkäisyyn ja hoitoon. Joka numerossa itsehoito-opas, inspiroivia tarinoita, kevyitä reseptejä ja fysioterapeutin suunnittelemia liikuntaohjeita. Paljon asiaa myös miehille. Suomen suosituin hyvinvointilehti tehdään yhteistyössä Suomalaisen Lääkäriseura Duodecimin kanssa.

Jatkuva lehden alennus

Tehyläiset saavat 40% alennuksen rajatusta valikoimasta Sanoman lehtiä. Alennuksen voit käyttää niihin lehtiin, jotka on lueteltu Sanoman sivulla. Voit tilata vaikka useamman lehden 40% alennuksella. Tilauslinkin saat näkyville, kun kirjaudut sisään Tehyn sivuille omilla jäsentunnuksillasi.

Haluatko nähdä tämän sisällön?
Kirjaudu sisään jäsentunnuksillasi

Lisää etuja