Kelan tapaturmavakuutus kuntoutettaville henkilöille

Kelan kilpailutuksiin osallistuville yrittäjille ja ammatinharjoittajille kilpailutuksissa vaadittava asiakkaiden tapaturmavakuutus.

Vakuutus kattaa kuntoutettavalle henkilölle, kuntoutuksen aikana sattuneen tapaturman (myös liikunta- ja harrastuskokeilun, pois lukien riskialttiit lajit). Vakuutus on voimassa terapiakäyntien aikana. Vakuutus ei ole voimassa välittömillä matkoilla kuntoutukseen ja takasin.

Tapaturmavakuutuksesta korvataan vahinkoja, joita potilasvakuutus ei kata. Palveluntuottajan tapaturmavakuutus on voimassa myös silloin, kun palveluntuottaja ja kuntoutuja ovat reaaliaikaisessa yhteydessä toisiinsa etäteknologiaa hyödyntävien sovellusten (esim. videoneuvottelu) avulla. Muut kuin Kelan kilpailutusten kautta tulleet kuntoutukset eivät kuulu vakuutuksen piiriin.

Kelan vaatima tapaturmavakuutus on voimassa heti liittymispäivästä alkaen. Tapaturmavakuutus on voimassa Tehyn jäsenyyden ollessa voimassa sekä tapaturmavakuutuksen ehtojen täyttyessä.

Hoitokulut, tapaturma

• Vakuutusmäärä: 8 500 euroa
  • Omavastuu / tapaturma: 0 euroa
  • Hoitokulun korvausaika: 3 vuotta

Kuolemantapausturva, tapaturma

• Vakuutusmäärä: 5 000 euroa
  • Yhdistetty korvausmäärä: Kyllä.

Kuolemantapauskorvauksesta vähennetään mahdollinen saman vakuutustapahtuman perusteella maksettu korvaus pysyvästä haitasta.

Pysyvä haitta, tapaturma

Vakuutusmäärä: 5 000 euroa

Vakuutustodistukset saat Tehyn asiointipalvelusta.

Lisää etuja