Etuja autoiluun

St1

Tehyn jäsenkortilla saat polttoaineista alennusta kaikilta St1-asemilta Suomessa. ​

Rekisteröi Tehyn jäsenkortin kääntöpuolelta löytyvä 16-numeroinen numerosarja osoitteessa www.st1.fi kohdassa "Rekisteröi jäsenkorttisi". Saat jatkossa ST1:ltä ajankohtaisia etuja ja tarjouksia. Edut voivat olla asemakohtaisia tai valtakunnallisia.

Saat alennusta myös lämmitysöljystä. Tilauksen voit tehdä helposti netissä tai soittamalla 0800 166 266. Ilmoita jäsenkorttisi kääntöpuolella oleva numerosarja (kortin on oltava rekisteröity).

Kesän St1-edut

St1 Mastercardin maksutapaedulla tankkaat polttoainetta -3 snt/l. Lisäksi kortilla saa muitakin etuja.

Heti-edut St1 Mastercardilla 24.4.-18.6.2019:

- Formula Dog -minihodari hintaan 1€ Helmisimpukoista
- Normaalikokoinen kahvi kaupan päälle, kun ostat autopesun Perfect-pesuasemalta

Ajantasaiset edut voit tarkistaa St1- kanta-asiakassivulta

Shell

Saat alennusta miehitetyiltä Shell-asemilta, kun maksat tankkauksesi käteisellä, pankkikortilla, debitillä tai Visa Electronilla. Jäsenkortti oikeuttaa päivittäin muuttuvaan asemakohtaiseen alennukseen tolppahinnoista. Polttoaine on jäsenkortilla aina tolppahintoja edullisempi. Minimialennus on 0,5 snt/l, mutta esimerkiksi pääkaupunkiseudulla alennukset ovat olleet 2–2,3 snt/l.

Helmisimpukka-ravintoloista saat etuja tietyistä annoksista ja vaihtuvista kampanjatuotteista.

Lisää etuja