Etuja autoiluun

St1

Tehyn jäsenkortilla saat polttoaineista alennusta kaikilta St1-asemilta Suomessa. ​

Rekisteröi Tehyn jäsenkortin kääntöpuolelta löytyvä 16-numeroinen numerosarja osoitteessa www.st1.fi kohdassa "Rekisteröi jäsenkorttisi". Saat jatkossa ST1:ltä ajankohtaisia etuja ja tarjouksia. Edut voivat olla asemakohtaisia tai valtakunnallisia.

Saat alennusta myös lämmitysöljystä. Tilauksen voit tehdä helposti netissä tai soittamalla 0800 166 266. Ilmoita jäsenkorttisi kääntöpuolella oleva numerosarja (kortin on oltava rekisteröity).

Formula Dog mini

Toivottu pikkusuosikki Formula Dog mini on jälleen täällä – järjestökortilla vain euron hintaan! Nappaa dogi tai pari mukaan matkalle tai nauti paikan päällä. Etu on voimassa Jäsenkortillasi kaikissa St1:n ja Shellin HelmiSimpukoissa 3.12 asti.

Shell

Saat alennusta miehitetyiltä Shell-asemilta, kun maksat tankkauksesi käteisellä, pankkikortilla, debitillä tai Visa Electronilla. Jäsenkortti oikeuttaa päivittäin muuttuvaan asemakohtaiseen alennukseen tolppahinnoista. Polttoaine on jäsenkortilla aina tolppahintoja edullisempi. Minimialennus on 0,5 snt/l, mutta esimerkiksi pääkaupunkiseudulla alennukset ovat olleet 2–2,3 snt/l.

Helmisimpukka-ravintoloista saat etuja tietyistä annoksista ja vaihtuvista kampanjatuotteista.

Lisää etuja