Etuja autoiluun

St1

Tehyn jäsenkortilla saat polttoaineista alennusta kaikilta St1-asemilta Suomessa. ​

Rekisteröi Tehyn jäsenkortin kääntöpuolelta löytyvä 16-numeroinen numerosarja kirjautumalla St1 sivulle ja valitse kohta "Rekisteröi järjestökorttisi". Markkinointiluvat hyväksymällä saat jatkossa St1:ltä ajankohtaisia etuja ja tarjouksia. Edut voivat olla asemakohtaisia tai valtakunnallisia. Jäsenkortillasi saat vähintään samat alennukset kuin St1 Käteisalennuskortilla. Tarkista ajankohtaiset tarjoukset täältä.

Saat alennusta myös lämmitysöljystä. Tilauksen voit tehdä helposti netissä tai soittamalla 0800 166 266. Muista mainita alennuskoodisi tilauksen yhteydessä! Alennuskoodi saat näkyville, kun kirjaudut Tehyn sivuille jäsentunnuksilla.

Shell

Saat alennusta myös miehitetyiltä Shell-asemilta. Jäsenkortti oikeuttaa päivittäin muuttuvaan asemakohtaiseen alennukseen tolppahinnoista. Polttoaine on jäsenkortilla aina tolppahintoja edullisempi. Minimialennus on 0,5 snt/l, mutta esimerkiksi pääkaupunkiseudulla alennukset ovat olleet 2–2,3 snt/l.

Jäsenkortilla saat myös vaihtuvia tuote-etuja HelmiSimpukoista!

Haluatko nähdä tämän sisällön?
Kirjaudu sisään jäsentunnuksillasi

Lisää etuja