Kuva: IStock

Osa tilatuista jäsenkalentereista jäänyt postittamatta

Kalenterien postittajalta on inhimillisen erheen vuoksi jäänyt erä jäsenkalentereja lähettämättä. Lähettämättä jäänyt erä koskee tehtyjä tilauksia viikoilta 43 ja 44. 

Postittaja lähettää nämä kalenterit tilaajille hetimiten: kalenterien tulisi olla perillä ensi viikon aikana. 

Pahoittelemme erhettä ja pyrimme varmistamaan postittajan kanssa, että jatkossa vastaavia lähetyskatkoksia ei tapahtuisi.

Viivästystä on postittajan mukaan edelleen myös postilakon jäljiltä. Omaa kalenteria kannattaa odottaa kärsivällisesti tammikuun puolivälin yli.  

 

Kommentit

Käyttäjän Pirjo Kivistö kuva

vuodesta 1983 olen kalenterin saanut ajallaan joka vuosi. Nyt viimeisenä työvuotena ennen eläköitymistä odotan edelleen vuoden 2020 kalenteria... ei kivaa!
Käyttäjän Pirkko Tuomela kuva

Olen tyytyväinen tehdyn palveluihin. Hyvää Uutta Vuotta 2020 ja Kiitos,
Käyttäjän Ritva Laitinen kuva

Tilasin jäsenkalenterin lokakuussa, ei tullut. Odottelin joulua edeltävälle viikolle postilakon jälkeen ja soitin 18.12.2019 tehyyn. Lupasivat lähettää uudestaan jäsenkalenterin (lähetyspäivä näkyy 22.12), kun arvelivat lokakuussa tilatun kalenterin hävinneen. Ei ole sekään tullut vielä perille. 2019 kalenterista menossa viimeinen viikkoaukeama, joten ensi viikolla on mentävä kalenteriostoksille.
Käyttäjän Mirka Mäntylä kuva

Hei Ritva,

selvittelin asiaa postittajalta, ja kalenterin pitäisi olla sinulla noin viikossa. Mikäli sitä ei edelleenkään ala kuulua, laitathan viestiä. Pahoittelen viivästystä.

Ystävällisesti
Mirka Mäntylä
tiedottaja

Käyttäjän Päivi Tuovinen kuva

Tein tilauksen 18.12. , toimittamisen piti olla 22.12. Ei ole vielä näkynyt. Olisiko mahdollista että ne olisi loppuneet koska tilaus meni liian myöhään?
Käyttäjän Mirka Mäntylä kuva

Hei,

kalenterit eivät toki ole vielä loppuneet. Selvittelin asiaa postittajalta, ja kalenterin pitäisi olla sinulla noin viikossa. Mikäli sitä ei edelleenkään ala kuulua, laitathan viestiä. Pahoittelen viivästystä. 

Ystävällisesti
Mirka Mäntylä
tiedottaja

Käyttäjän Pirjo Heikkinen kuva

Tein tilauksen 7.10. viikko 40, olisi postitettu 13.10, ei ole vielä tullut perille. Missä vika? Yritin tehdä uuden tilauksen, mutta se ei enää onnistunut, saanko kalenterin?
Käyttäjän Mirka Mäntylä kuva

Hei Pirjo,

tein sinulle uuden kalenteritilauksen nyt tällä päivämäärällä. Kalenteri olisi tosiaan pitänyt saapua aiemman tilauksen perusteella, mutta joko on jumissa postin lakon jälkivaikutuksena tai sitten ollut mukana siinä lähetyserässä, jota postittaja ei postittanut syksyllä. Mikäli se on ollut siinä erässä, se tulee sinulle lähiaikoina ja tänään tehty tilaus parin viikon kuluessa.

Ystävällisesti
Mirka Mäntylä 
tiedottaja

Käyttäjän Hilkka Kemppainen kuva

Hei toimitus! Tilasin jäsenkalenterin netissä joulun jälkeen! Voiko sitä saada enää, vai täytyykö hankkia se kaupasta?! Tähän asti olen saanut sen ajallaan, nyt tilasin vähän myöhässä. Kahtena edellisenä vuotena on postilähetyksenä rikkoutunut muovikuori. Olisi kätevää saada se jäsenlehden yhteydessä! Kiitos! Seniorjäsen.
Käyttäjän Mirka Mäntylä kuva

Hei Hilkka,

postittaja tarkisti lähetyksen tilan. Kalenteri on pistetty postiin viime viikolla, joten sen tulisi olla kotona viimeistään tällä viikolla. Mikäli kalenteria ei tämän viikon aikana kuulu, laitathan viestiä.

Ystävällisesti
Mirka Mäntylä, tiedottaja

Käyttäjän Hilkka Kemppainen kuva

Kiitos paljon tiedosta! Terveisin HK
Käyttäjän Helena Pellas kuva

Jag beställde också kalender i höstas men ej fått någon ännu.
Käyttäjän Mirka Mäntylä kuva

Hej Helena,

jag kollade situationen från vår postpartner och vi ska skicka dig en ny kalendern. Hoppas att du får den så snabbt som möjligt.

Vänligen

Mirka Mäntylä, informatör

Käyttäjän Neo Säde kuva

Hei! Olen tilannut kalenterin syksyllä mutta en ole vieläkään saanut sitä.