Alennusta Maaret Kallion luentokiertueen lipuista

Päivitys13.3. Korona-viruksesta johtuen Maaret Kallion luentokiertue siirtyy uuteen ajankohtaan, jo lunastetut liput käyvät sellaisenaan. Seuraa Maaret Kallion tiedottamista aiheesta osoitteessa: https://www.maaretkallio.com/

Psykoterapeutti ja luennoitsija Maaret Kallio julkaisee keväällä 2020 uuden tietokirjan ”Voimana toivo”. Kir­jan tii­moil­ta Maaret Kallio kiertää huhti-toukokuussa yksitoista kaupunkia. Tehyläiset voivat nyt ostaa 10 % alennuksella liput kevään kiertueelle. Toimi nopeasti, sillä koodi on voimassa niin kauan kuin lippuja kiertueelle riittää.

Liput Maaretin luentokiertueelle voi ostaa lippu.fi-sivustolta alennuskoodilla  https://www.lippu.fi/artist/maaret-kallio/. Alennuskoodin löydät tältä sivulta, kun kirjaudut jäsennumerolla ensin sisään.

Tilaisuudessa Tehyn jäsenyys tarkistetaan, joten otathan paikan päälle jäsenkorttisi tai lataathan Tehyn mobiilisovelluksen.

Kiertueaikataulu

7.4. Hel­sin­ki
14.4. Tam­pe­re
15.4. Po­ri
16.4. Tur­ku
21.4. Joen­suu
22.4. Kuo­pio
23.4. Jy­väs­ky­lä
28.4. Ou­lu
29.4. Ro­va­nie­mi
5.5. Sei­nä­jo­ki
6.5. Kok­ko­la
25.5. Helsinki, Savoy-teatteri

Maaret Kallio on psykoterapeutti, kolumnisti ja suosittu luennoitsija. Lisää Maaretista voit lukea hänen omilta sivuiltaan: https://www.maaretkallio.com/

Haluatko nähdä tämän sisällön?
Kirjaudu sisään jäsentunnuksillasi

Lisää etuja