Akateemiset jaosto

Tehyn Akateemiset -jaoston toiminnan tarkoituksena on koota yhteen akateemisen tutkinnon, ylemmän korkeakoulututkinnon tai ylemmän ammattikorkeakoulututkinnon suorittaneet sekä näitä tutkintoja suorittavat Tehyn ammattiosastojen jäsenet.

Jaostoon kuuluvat automaattisesti kaikki Tehyläiset, jotka ovat ilmoittaneet jäsenrekisteriimme ylemmän korkeakoulututkintonsa (tai että opiskelevat ylempää korkeatutkintoa) ja joilla on jäsenrekisterissämme toimiva sähköpostiosoite. Jaostoon kuuluminen on täysin maksutonta ja muutoin jäsenyytesi Tehyssä säilyy ennallaan.

Akateemisten jäsenenä voit osallistua jäseniltoihin ja loka-marraskuussa vuosikokoukseen. Vuosikokouksessa valitaan kaksivuotiskaudeksi hallitus ja vahvistetaan toimintakertomus ja -suunnitelma. Hallitukseen kuuluu puheenjohtaja, varapuheenjohtaja ja viisi varsinaista hallituksen jäsentä sekä kolme varajäsentä. Jäsenille lähetetään muutaman kerran vuodessa sähköinen kirje, joka sisältää tietoa jaoston ja Tehyn toiminnasta sekä sosiaali- ja terveydenhuollon ajankohtaisista asioista.

Akateemiset jaoston hallitus 2018–2019

Akateemiset jaoston puheenjohtajana toimii vuosina 2018–2019 Tuija Vilkko

Varsinaiset jäsenet: Helinä Heino (varapuheenjohtaja), Päivi Liikka, Riitta Karjalainen, Nina Tuuras, Anne Huttunen, Marianna Korolkoff

Varajäsenet: Anne Nuuttila, Tuulikki Grönberg, Outi Piiroinen, Mia Tauriainen ja Minna Tanskanen