Kuva: iStock

Viimeinen hetki paljastaa työpaikan kehittämisteko – Tekoja tiskiin päättyy 15.10.

Kuntatyötä näkyväksi tekevä Tekoja tiskiin -kampanja on päättymässä.

Kuntatyöpaikoilla kehitetään jatkuvasti uusia toimintatapoja, tuotetaan parempia palveluja, kasvatetaan tuottavuutta ja parannetaan laatua. Nyt on viimeinen hetki paljastaa nämä teot muillekin, sillä Tekoja tiskiin -kampanja päättyy 15.10. Kampanja palkitsee parhaat kehittämisteot Kunteko Gaalassa, joka järjestetään 20. marraskuuta Helsingissä.

Työpaikka pääsee mukaan kilpaa ilmoittamalla kehittämistekonsa viimeistään 15.10. Tekojen tori -sivulla. Jo yli 50 kehittämistekoa monelta eri toimialalta eri puolelta Suomea on ilmoitettu kisaan mukaan.

Gaalassa palkitaan muun muuassa Vuoden ympäristöteko, Vuoden yhdenvertaisuusteko ja Vuoden viestintäteko.

Kampanjan tarkoituksena on nostaa ylpeyttä kuntatyöstä, tuoda kaikkien tietoisuuteen kuntakentällä tapahtuvaa hyvää kehittämistyötä sekä inspiroida muitakin kehittämään.

Kunteko 2020 - kunta- ja maakunta-alan työelämän kehittämisohjelmaa toteuttavat yhdessä KT Kuntatyönantajat ja kunta-alan pääsopijajärjestöt Julkisalan koulutettujen neuvottelujärjestö JUKO, Kunta-alan koulutettu hoitohenkilöstö KoHo ja Julkisen alan unioni JAU. Tehy on KoHon jäsen.