Vaikuta Tehyn toimintaan – vastaa ja voita lahjakortti

Tehyn mobiilisovellukseen on lisätty kyselytyökalu, joka nimettiin Tehy-Pulssiksi. Sen kautta kysymme tehyläisiltä kantaa ajankohtaisiin päivänpolttaviin asioihin. Vastauksia hyödynnetään Tehyn toiminnan suunnittelussa.

Ensimmäisen kyselyn aiheena on YT-neuvottelut. Kysely on avoinna 9.12.2019. saakka, jolloin arvomme vastanneiden kesken 150 € lahjakortin Color4care-verkkokauppaan!

Toimi näin

• Asenna Tehy-sovellus Android ja iOS -käyttöjärjestelmille sovelluskaupoista.
  • Avaa sovellus ja vastaa kysymyksiin. Se vie vain hetken!

Sovellukseen kirjaudutaan omilla jäsentunnuksilla. Käytä aina sovelluksen uusinta versiota, niin vastauksesi rekisteröityy arvontaan.

Tulosten yhteenveto julkaistaan Tehyn verkkosivuilla. Arvonnan voittajaan ollaan yhteydessä henkilökohtaisesti, joten varmistathan, että yhteystietosi ovat jäsenrekisterissä ajan tasalla.

Ongelmatilanteet

• Mahdollisista sovelluksessa ilmenevistä vikatilanteista voit ilmoittaa täällä.
  • Jos olet unohtanut tunnuksesi, ohjeita saat täältä.

Lisätietoja Tehyn mobiilisovelluksesta: www.tehy.fi/mobiilisovellus

Käyttäjän Juha Ahokas kuva

MOI Aina kun palkkoja korotetaan prosentteina, se kenellä on tuplapalkka sairaanhoitajiin verrattuna saa tupla ostovoiman ja palkkakuilu laajenee. Euromääräinen palkankorotus ei lisää palkkaeroja ja kaikki saa saman ostovoiman. Naisvaltaisten alan 10 vuotinen palkkatason vuosi korotus euromääräiseksi. Palkankorotus ei tarvitse olla verranollinen palkan määrään. Palkka erot ovat riittävän suuret, niitä ei tarvitse joka kevät laajentaa.
Käyttäjän Anne-Maija Saarinen kuva

Tehy tekee merkittävää työtä samapalkkaisuuden eteen. Palkkojen korotus asianmukaiseksi!
Käyttäjän Jan-Olof Eriksson kuva

Kysely on päättynyt. Kiitos vastauksista 🙂
Käyttäjän Tehyn käyttäjä kuva

Hei, osa-aikatyöläisenä toivon, että myös hammashoitajien palkat vastaisivat sitä minkä minä annan omalla panoksellani työpaikalleni / työnantajalleni. Aina mennään "tukka putkella" työvuoroissa niin ettei ehdi edes vessassa käydä. Nim. Palkat kohdilleen