Kuva: iStock

Työllistymisvalmennusta työttömille tehyläisille

Tehy järjestää työttömille jäsenilleen työllistymisvalmennusta, yhdessä muiden ammattiliittojen kanssa. Valmennus täyttää aktiivimallin mukaiset kriteerit, ja sen tuottaa TJS Opintokeskus.

Valmennuksessa opit työnhaku- ja työelämätaitoja ja kartutat samalla digiosaamistasi. Voit osallistua, jos olet valmennuksen aikana työtön työnhakija ja Tehyn jäsen. Valmennukset järjestetään neljällä paikkakunnalla, ja kukin niistä kestää viisi päivää.

Osallistujat ilmoittautuvat koko kokonaisuuteen. Osallistua voit myös sen mukaan, kuinka monta päivää tarvitset, jotta kolmen kuukauden jakson aktivointipäiväsi täyttyvät. Valmennus kerryttää aktiivisuutta tarkastelujaksoilla, jotka ovat alkaneet 1.4.2019 tai sen jälkeen. Saat valmennuksesta todistuksen, jolla voit osoittaa, että aktiivisuusedellytyksesi täyttyy.

Valmennus on osallistujille maksuton. Tehy korvaa matkakustannukset lähellä olevalle valmennuspaikkakunnalle Tehyn matkustusohjeiden mukaisesti.

Valmennuspaikkakunnat

• Kouvola ke 8.5. alkaen
  • Rovaniemi ti 3.9. alkaen
  • Kuopio to 19.9. alkaen
  • Kajaani ke 6.11. alkaen

Ilmoittautuminen: www.tehy.fi/koulutus, paikkoja on rajallisesti. Samasta osoitteesta löydät tarkemman ohjelman ja valmennuspaikkakuntien päivämäärät.
HUOM! Kouvolan ilmoittautumisaika päättyy jo 11.4.2019!