Tilaa Tehyn kalenteri vuodelle 2021

Nyt on aika tilata Tehyn kalenteri vuodelle 2021. Toimi nopeasti, sillä kalentereja on rajallinen määrä.

Kalentereja on rajoitettu määrä, joten toimi nopeasti. Kalenterien tilausmahdollisuus päättyy, kun painosmäärä loppuu. Tilaamisen yhteydessä kannattaa samalla tarkistaa omat jäsentiedot.

Kotiin kalenteria kannattaa odottaa noin parin viikon kuluttua tilauksesta.

Luottamustehtävissä toimiville lähetetään ilman tilausta isokokoisempi aktiivikalenteri myöhemmin syksyllä. Halutessaan myös aktiivit voivat tilata jäsenkalenterin ilmaiseksi.

Tee tilaus netissä

Kaikki jäsenet (mukaan lukien uudet jäsenet ja seniorijäsenet) voivat tilata kalenterin asiointipalvelussa. Asiointipalvelun suora osoite on: https://kilta.tehy.fi

Asiointipalveluun kirjaudutaan omalla jäsennumerolla ja salasanalla. Jäsennumeron löydät jäsenkortista tai Tehy-lehden takakannesta. Jos et muista salasanaasi, voit palauttaa sen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Asiointipalveluun kirjautumisen ohje löytyy täältä.

Myös seniorijäsenet voivat tilata netistä

Myös seniorijäsenet voivat tilata kalenterin Tehyn asiointipalvelussa. Se onkin suositeltavin tapa. Asiointipalveluun kirjaudutaan omalla jäsennumerolla ja salasanalla (​ohje täällä). Jäsennumeron löydät jäsenkortista tai Tehy-lehden takakannesta.

Puhelintilaus on mahdollista seniorijäsenille ainoastaan rajattuna ajanjaksona. Puhelintilaus on auki seuraavina ajanjaksoina:

• 8.10. – 21.10. arkisin klo 8.30–16.00
  • 5.11. – 18.11. arkisin klo 8.30–16.00

Puhelinnumero on 09 5422 7754

Mikäli mahdollista, kannattaa kalenteritilaus hoitaa netissä. Kalenterien painosmäärä on rajallinen ja tilausmahdollisuus päättyy, kun painosmäärä loppuu.

Ongelmatilanteet

Jos kohtaat ongelmia tilauksen kanssa, ilmoita siitä vikailmoituslomakkeellamme.

Vuoden 2021 jäsenkalenteri sisältää

• Perinteisen kalenterin, jossa on yksi viikko aukeamalla
  • Suomen- ja ruotsinkielinen tekstisisältö. Kalenterisisältö myös englanniksi.
  • Tietoa Tehystä ja Tehyn toiminnasta
  • Vuosiruudukko, vuosisuunnitteluosuudet ja nimipäivät
  • Kalenterin koko 86 x 160 mm

Käyttäjän Mirva Pakarinen kuva

Tilasin ensi vuoden kalenterin syyskuussa 2020, mutta sainkin tämän vuoden kalenterin vahingossa, joten nyt siis vuoden 2021 kalenteri, kiitos.

Hei Mirva,

jos olet tehnyt tilauksen ennen 23.9., niin tosiaan silloin olet saanut tämän vuoden kalenterin, koska ensi vuoden kalenterien tilaus ei vielä ollut alkanut.

Ensi vuoden kalenterien tilaus alkoi 23.9. Kannattaa siis tehdä tilaus uudelleen, niin saat v. 2021 kalenterin.

Ystävällisesti,

Mirka Mäntylä

Tehyn tiedottaja

Käyttäjän Katja Rauhamäki kuva

Hei, sain tänään kirjekuoren, jossa mukana lappu "ohessa Tehyn jäsenkalenteri vuodelle 2021". Ikävä kyllä kalenteria kuoressa ei ollut. Uuttakaan en enää pysty tilaamaan, koska puuttuvan kalenterin lähetyspäiväksi on laitettu 11.10 ja tila on toimitettu. Voisinko vielä saada kalenterin, vai pitääkö koittaa ensi vuonna uudestaan?

Hei,

onpa ikävä kuulla! Tuossa on tapahtunut postittajalla virhe. Reklamoin heille ja pyydän laitamaan sinulle uuden kalenterin matkaan. Pahoittelen!

Käyttäjän Eila Lemiläinen kuva

Olen tilannut ja tilaus lähetetty 27.9., mutta ei ole vieläkään 23.10. tullut perille.

Hei,

kalenteritilaus on kyllä tullut meidän rekisteriin ja osoitteesi lähtenyt kalenterien postittajalle. Olen kysynyt postittajalta, mitä lähetykselle mahdollisesti tapahtunut. Mikäli se on Postin kantoon luovutettu, on viive Posti Oyj:ssä ja emme oikein siihen jakeluun pääse mitenkään käsiksi. Tarvittaessa laitamme uuden kalenterin sinulle.

Käyttäjän Anne Helimäki kuva

Hei
Odottelen tilaamaani kalenteria, joko on postitettu? Tilaus tehty hyvissä ajoin.

Hei,

kalenteritilaus on kyllä tullut meidän rekisteriin ja osoitteesi lähtenyt kalenterien postittajalle. Asiaa selviteltyäni sain tietää, että postittajalta on jäänyt lähettämättä Postin erä, jonka tilaukset on tehty viikolla 39 ja lähetys pitänyt olla 27.9. jälkeisellä viikolla. Nämä lähtevät matkaan heti tänään maanantaina 26.10.

Käyttäjän Leila Vaaja kuva

Olen tilannut kalenterin 23.9 ja se on lähetetty 27.9. Perille ei vaan ole tullut. Voinko tehdä uuden tilauksen,koska posti on tämänkin kirjeen ilmeisesti kadottanut

Käyttäjän Riikka Hirvassalo kuva

Näyttää siltä, että tuona päivänä lähetettyjä kalentereja eivät ole saaneet muutkaan. En ole siis ainoa.

Lähettäisittekö uudet kalenterit, kiitos!

Käyttäjän Saara Paloneva kuva

Minäkään en ole saanut kalenteria, joten saisinko myös uuden ☺️

Käyttäjän Vaula Sund kuva

Tilasin vuoden 2021 kalenterin 23.9. Lähetyspäivä näyttäisi olevan 29.9. Kalenteria ei ole vielä postin mukana tullut 28.10 mennessä ? Tuleekohan ollenkaan ? Viime vuonna tuli parissa viikossa , entäs tänä vuonna ?

Hei,

jäsenrekisterin tiedoista näkyy mainitsemasi tilauspäivä mutta lähetyspäivä on su 27.9. Osoitteet menevät meiltä postittajalle aina sunnuntaisin. Tämä tilaus on samaa erää kuin, josta ollut edellä puhetta eli jäänyt postittajalta laittamatta Postin jakeluun. He ovat lähettäneet tämän erän 26.10. matkaan, joten tällä viikolla pitäisi olla perillä. Viimeistään ensi viikolla.

Ystävällisesti Mirka Mäntylä

Käyttäjän Anu Lonka kuva

Sähköiseen aikaan voisi olla seinäkalenteri mukava, vaikka taskulla. Muut menot tulee helposti laitetuksi puhelimen tai tietokoneen kalenteriin.
Terveisin: Anu Lonka