Kuva: IStock

Tilaa Tehyn kalenteri vuodelle 2020

Nyt on aika tilata Tehyn kalenteri vuodelle 2020. Toimi nopeasti, sillä kalentereja on rajallinen määrä.

Kalentereja on rajoitettu määrä, joten toimi nopeasti. Kalenterien tilausmahdollisuus päättyy, kun painosmäärä loppuu. Tilaamisen yhteydessä kannattaa samalla tarkistaa omat jäsentiedot.

Kotiin kalenteria kannattaa odottaa muutaman viikon kuluttua tilauksesta. Kalentereja postitetaan isompina erinä, ja erien jakelu tapahtuu muutaman viikon välein.

Luottamustehtävissä toimiville lähetetään ilman tilausta isokokoisempi aktiivikalenteri, mutta halutessaan myös he voivat tilata jäsenkalenterin ilmaiseksi.

Tee tilaus netissä

Kaikki jäsenet (mukaan lukien uudet jäsenet ja seniorijäsenet) voivat tilata kalenterin asiointipalvelussa. Asiointipalvelun suora osoite on: https://kilta.tehy.fi. Asiointipalveluun kirjaudutaan omalla jäsennumerolla ja salasanalla. Jäsennumeron löydät jäsenkortista tai Tehy-lehden takakannesta. Jos et muista salasanaasi, voit palauttaa sen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Asiointipalveluun kirjautumisen ​käyttöohje.

Myös seniorijäsenet voivat tilata netistä

Myös seniorijäsenet voivat tilata kalenterin Tehyn asiointipalvelussa. Se onkin suositeltavin tapa. Asiointipalveluun kirjaudutaan omalla jäsennumerolla ja salasanalla (​Käyttöohje). Jäsennumeron löydät jäsenkortista tai Tehy-lehden takakannesta.

Puhelintilaus on mahdollista seniorijäsenille ainoastaan rajattuna ajanjaksona. Puhelintilaus on auki seuraavina ajanjaksoina:

• 2. – 11.10. arkisin klo 8.30–16.00
  • 6. – 15.11. arkisin klo 8.30–16.00
  • 11.-18.12. arkisin klo 8.30-16.00

Puhelinnumero on 09 5422 7754

Mikäli mahdollista, kannattaa kalenteritilaus hoitaa netissä.

Vuoden 2020 jäsenkalenteri sisältää

• Perinteisen kalenterin, jossa on yksi viikko aukeamalla
  • Suomen- ja ruotsinkielinen tekstisisältö. Kalenterisisältö myös englanniksi.
  • Tietoa Tehystä ja Tehyn toiminnasta
  • Vuosiruudukko, vuosisuunnitteluosuudet ja nimipäivät
  • Kalenterin koko 86 x 160 mm

Kalenterin kannet ovat ensimmäistä kertaa kierrätettävää pp-muovia. Kannet voi tuhota polttamalla tai kierrättämällä. Kierteet voit laittaa metallijätteeseen.

Kalenterissa ei ole enää yhteystietovihkoa. Yhteystiedot löydät verkosta:

Ongelmatilanteet

Jos kohtaat ongelmia tilauksen kanssa, ilmoita siitä vikailmoituslomakkeellamme.

Hyvä huomata: Vuoden 2020 kalenterin tilausten teko alkoi 23.9.2019. Jos olet tehnyt tilauksen ennen 23.9., sinulle tulee postitse vielä vuoden 2019 kalenteri. Tee uusi tilaus, jos haluat v. 2020 kalenterin.

Käyttäjän Julia Melnikova kuva

Hei! Tosiaan halusin kysyä, että onko kalenteri maksullinen?
Käyttäjän Jan-Olof Eriksson kuva

Ei ole. 🙂
Käyttäjän Marja Kalander kuva

Hei miksi minä sain kalenterin 2019 vaikka se oli pitänänyt olla 2020?

Hei Marja,

selvittelimme asiaa. Olet tehnyt tilauksen myös viikolla 38, jolloin v. 2020 kalenterin tilaus / toimitus ei vielä ollut alkanut. Tästä tilauksesta johtuen, sait v. 2019 kalenterin. Lisäksi olet tehnyt tilauksen viikolla 39, jolloin alkoi v. 2020 tilaukset. Tämän tilauksen perusteella saat postitse v. 2020 kalenterin kotiin muutaman viikon kuluttua. V. 2020 kalenterien postitukset tapahtuvat muutaman viikon välein (isompina erinä). Kannattaa nyt odotella muutama viikko, ja mikäli kalenteria ei ala kuulua, otathan yhteyttä uudelleen.

tiedottaja, Tehy

Käyttäjän Riitta Anttila kuva

Niin tilasin minäkin ja sain 2019, en minä sitä tarvitse, vaan vuoden 2020.

Hei Riitta,
Tilaustiedoista näemme, että sinulle on lähtenyt kalenteri ma 9.9. Vuoden 2020 kalenterien tilausaika alkoi ma 23.9.2019. Jos haluat vuoden 2020 kalenterin, tee nyt uusi tilaus asiointipalvelussa.

Käyttäjän Riitta Anttila kuva

Antaa olla, jos teidän tiedoissa on että olen saanut 2020 ja Lähetetty vanha niin en jaksa enään.... Hankin sen jostain muualta, ehkä kannattais vaihtaa liittoa, kun tehyn palvelu takkuilee näin paljon.
Käyttäjän Tiina Luoto kuva

Sanoiko joku kun liityit TEHYyn että ne osaa lukea meidän ajatukset? Olen ollut 30 vuotta jäsen ja joka vuosi mulla on ongelmia kalenterin tilaamisen kanssa. Netti tilaus ei toimi eikä just puhelin aikakaan ole. Ammattiliitto on kuin hankala parisuhde. Antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa. Siis kapulakielellä: Ensin ollaan ymmärtäväisiä ja kun jotain täytyisi antaa niin ei ymmärretä yhtään mitään. Silti TEHY on mun liitto kun ei muutakaan ole.
Käyttäjän Eija Aalto kuva

Tervehdys Tehyläiset ! Ihmettelen ongelmavalituksia Vuosikalenterin suhteen. Päivämäärät on ilmoitettu, eli lukuvika on tilaajassa. Onkohan nettitilauksessakin vika tuolin ja koneen välissä?? Mitä omaan puhelinaikaan tulee , voiko siitäkin syyttää liittoa? Minusta nyt on suurempiakin asioita kuin kalenterin tilaus. Mitä vrt. parisuhteeseen tulee, olisiko vähintään "asumusero" paikallaan?. "Tyhjänhän saa pyytämättäkin". Minä olen ainakin saanut kalenterin ja muitakin neuvoja asiallisesti kun olen tilannut/kysynyt. Toivotan kaikille Tehyläisille Hyvää ja Rauhallista Joulunaikaa. Annetaan Hyvää mieltä, se ei maksa mitään, niin kotona kuin töissäkin.
Käyttäjän Oili Lagerstedt kuva

Kahdeskymmenes vuosi eläkkeellä lopuillaan,eikä ole ollut kertaakaan ongelmia kalenterin ja lehden saannissa.Tänään tein nettitilauksen hyvin onnistui!
Käyttäjän Satu Varis kuva

Hei. Tuntuu oudolta, että kaikki eivät saa kalenteria vaan sitä on rajoitettu määrä. Eikö sitä voi tehdä jokaiselle jäsenelle ja lähettää postin mukana lehden kanssa? Näin toimitaan Superissa. Kiitos vastauksesta.
Käyttäjän Jan-Olof Eriksson kuva

Kalentereja ei valitettavasti kustannussyistä voida tehdä jokaiselle jäsenelle, sillä osa jäsenistä ei edes halua kalenteria eikä ole ekologisesti kestävää teettää tuotetta, jota joudutaan heittämään roskiin.
Käyttäjän Jaana Pentikäinen kuva

Tilasin kalenterin syyskuun lopussa mitään kalenteria ei ole vieläkään näkynyt...

Hei,

kalenteri on kyllä lähtenyt meiltä postittajalle. Uskoisin, että se on jäänyt jonnekin Postin syövereihin. On tullut eteen muitakin tapauksia, joissa on tarkistettu, että kalenterit ovat kyllä lähteneet Postin kannettavaksi, mutta ei ole menneet perille. Laitoimme sinulle uuden tulemaan, senkin kanssa menee nyt aikaa: tällä kertaa postilakko hidastaa jakelua.

Käyttäjän Anne Eloranta kuva

Moikka. Minäkin aikoja sitten tilannut kalenterin vaan ei ole perille löytänyt :(

Hei Anne,

näemme tiedoistasi, että sinulle on lähtenyt kalenteri 3.11. Kalenterien saamisessa normaalisti kestää pari-kolme viikkoa, koska kalentereja postitetaan parin viikon välein isompina satseina. Toki viime viikkojen postilakko on aiheuttanut luonnollisesti sen, että mitään ei ole jaettu. Kannattaa nyt odotella vielä. Mikäli sitä ei kuulu edelleenkään, laitathan viestiä, niin pistämme uuden.

Käyttäjän Titta Lehto kuva

Millä aikataululla toimijakalentereiden postitus etenee ?

Hei,

Tämä vuosi on ollut ammattiosastoissa vaalivuosi, ja ammattiosastoissa on tehty uusia valintoja. Aktiivikalenterien lähetysten kanssa on odoteltu, että jäsenrekisteriin saadaan kirjattua tehtävät, jotka ovat voimassa ensi vuoden puolella. Näiden kirjaamisten kanssa on odotettu saapuvia valintailmoituksia, minkä jälkeen rekisteri on kirjannut niitä käsin.

Eilen lähti ensimmäinen lähetys aktiivikalentereista maailmalle.

Käyttäjän Riitta Ranta-Saarenpää kuva

Minäkin kyselen vuoden 2020 toimijakalenterin perään...
Käyttäjän Helena Sundström-Aliranta kuva

Samaa tässä kalenterin perään tiedustelen, useampi viikko jo tilauksesta. Mietin vain että riittääkö niitä kaikille tilanneille vai täytyykö käydä ostamassa kalenteri? Olisi jo kovasti tarvetta ensi vuoden muistiinpanoille..
Käyttäjän Mervi Hyytiä kuva

Hei Kiltasta näkyy, että minulle olisi lähetetty kalenteri 3.11., mutta en ole postitse sitä saanut ? :(

Hei,

ikävä juttu, laitetaan uusi tulemaan. On muutamia muitakin tässä viikkojen aikana tullut eteen, ettei ole saapunut kotiin. Näitä kun on selvitelty, niin ovat jääneet jonnekin jumiin Postissa, koska matkaan ne on aina kuitenkin laitettu. Jos tätä uuttakaan ei ala muutaman viikon sisään kuulua, otathan yhteyttä.

Käyttäjän Samu Levänen kuva

Hei

Mikähän näillä toimijoiden kalenterilla on toimitusaika. Vuosi lähenee loppuaan eikä ole uutta vielä näkynyt, olisi tarve jo uudelle.

Hei Samu,

jäsenrekisterin tiedoista näkyy, että sinulle on jo lähtenyt toimijakalenteri joulukuun alkupuolella. Eli kalenteri on laitettu postin kannettavaksi. Siihen emme voi valitettavasti vaikuttaa, jos kalenteri viipyy postissa tai vaikka hukkuu kokonaan matkalla. Ehkä kannattaa vielä hetki odotella. Ja mikäli se edelleenkään ei tule, otathan uudelleen yhteyttä.

tiedottaja

Käyttäjän Raili Glad-Väistölä kuva

Heissan! Lokakuussa olen tilannut kalenterin ja se on jäsentietojen mukaan toimitettu 27.10.2019, mutta tänne saakka sitä ei koskaan ole tullut. Olen niin oppinut tuon Tehyn kalenterin kanssa elämään joten tuntuu oudolle lähteä uuteen vuoteen ilman kalenteria. Toivoisin vielä saavani kalenterin. Kaikesta huolimatta oikein mukavaa Joulun aikaa!

Hei,

kiitos viestistä. Laitetaan sinulle uudelleen kalenteri. Lienee kadonnut jossain matkalla.

Mukavaa joulun aikaa myös sinulle!

tiedottaja

Käyttäjän Eila Teittinen kuva

Olen tilannut kalenterin 30.10.19 ja kilta/tehy mukaan lähtenyt 3.11. Eipä ole saapunut perille. Saanko uuden vai odottelenko vielä?

Hei,

aikaa on kulunut sen verran kauan, että en tiedä, mihin jakelu on tyssännyt. Pistetään uusi tulemaan.

Käyttäjän Heidi Kirmanen kuva

Tilasin 2020 kalenterin 21.10. ja postituspäivämäärä 27.10. Mutta kalenteria en ole saanut! Näköjään muillakin takunnut kalenteritilauksen kanssa. Tuskin nyt toista kuukautta yhden kalenterin tulo kestää?

Hei Heidi,

sinulle on tilattu uusi kalenteri 23.12.2019 ja osoitetieto on mennyt postittajalle 29.12.2019, minkä jälkeen se on luovutettu Postin kannettavaksi. Postin kannossa on ollut todella paljon viivästyksiä viime vuoden ja tämän vuoden alun puolella. Valitettavasti noita lähetyksiä ei Postin kannossa voida seurata, koska kalentereja ei lähetetä kirjattuina kirjeinä. Eikä minulla valitettavasti ole antaa tietoa siitä, miksi Postin kanto kestää kauan tai tuote ei koskaan saavu perille.

Mutta tuo uusi kalenteri on lähetetty siis 29.12. postittajalle ja postitustyön jälkeen Postin kantoon, joten sen kanssa suosittelisin vielä odottelemaan.

Käyttäjän Oili Remi kuva

Olen tilannut 2020kalenterin lokakuussa ja se on lähetetty 3.11. Kalenteria ei ole tullut minulle. Toivottavasti saan vielä 2020 kalenterin itselleni.

Hei Oili,

tilasin sinulle tällä päivämäärällä uuden kalenterin, koska edellisestä lähetyksestä oli todella jo kulunut paljon aikaa, eikä se vain ole postitse saapunut.

Käyttäjän Mervi Mourujärvi kuva

Kiltasta näkyy, että minulle olisi lähetetty kalenteri 3.11., mutta ei sitä vaan ole posti vieläkään saanut perille asti 🙄 Onkohan mahdollista saada uusi toimitus?

Hei Mervi,

Käyttäjän Anitta Laatikainen kuva

En muista oliko loka- vai marraskuuta kun tilailin ensi vuoden kalenteria, mutta eipä ole näkynyt . Onko lähetetty?

Hei Anitta,

lähetetty on, marraskuussa, mutta näyttää todella siltä, että Postihan sitä ei ole perille saakka (vielä) kantanut. Tilasin sinulle nyt uuden kalenterin.

Käyttäjän Emmi Tuomainen kuva

Minunkin 3.11 postitettu kalenteri on jonnekin matkan varrelle kadonnut. Vieläkö ehtisi saada uuden?

Hei Emmi,

siltä se tosiaan vaikuttaa. Kalenteri on pistetty Postille kannettavaksi jo marraskuussa. Tilasin sinulle nyt uuden.

ystävällisesti Mirka Mäntylä

Käyttäjän Liisa Helatie kuva

Vuosi sitten tilasin v.2020 kalenterin ja kysellyt perään aikaisemminkin. 18.11. kerrottu lähteneen postiin. Vieläkään ei ole saapunut perille. Missä mahtaa viipyä? Tarvitsisin jo.

Hei Liisa,

jäsenrekisterin tiedoista näen, että sinulle on tilattu kalenteri 5.12. ja postittajalle osoite on toimitettu 8.12. Kalentereja postitetaan isompina erinä muutaman viikon välein. Kalenteria kannattaa varmaan vielä hetki odotella, koska välissä on ollut joulunpyhätkin. Mikäli kalenteri nyt ei vielä ensi viikon jälkeen saavu, otathan uudelleen yhteyttä.

Käyttäjän Carita Lång kuva

Hei! Itselle myös kalenteri lähetetty 3.11 ja ei ole vieläkään tullut perille. Saisinko mahdollisesti uuden? T. Carita Lång

Hei Carita,

marraskuun alku on todella jo iäisyyksien takana. Tein sinulle uuden tilauksen tällä päivämäärällä. Kalentereja postitetaan isompina erinä muutaman viikon välein, joten tammikuun lopulle kannattaa nyt kärsivällisesti odotella.

Käyttäjän Merja Salonen kuva

Tehyn sivusto näyttää, että tilaamani kalenteri olisi lähetetty 27.10.2019. En sitä kuitenkaan ole saanut. Arvelin syyksi ruuhkaa ja postilakkoa, siksi en aiemmin sitä kysellyt. Nyt taitaa iso joukko tehyläisiä jäädä ilman kalenteria vaikka kommenttien perusteella jossakin "postin syövereissä" niitä lojuu kasapäin.

Hei Merja,

sinulle on tehty uusi kalenteritilaus 7.1.2020. Kalentereja postitetaan isompina erinä parin viikon välein, ja kotiin kalenteri kannattaa odottaa muutaman viikon kuluttua tuosta tilauspäivästä.

Käyttäjän Sirpa Peltola kuva

Olen tilannut kalenterin 24.10 ja se on lähetetty 27.10, mutta perille se ei ole tullut vieläkään kaiketi kiitos postilakon. Olen käyttänyt sitä aktiivisesti vuosia, joten odotan innolla uutta :)

Hei Sirpa,

todellakin lokakuussa on tehty tuo tilaus ja toimitettu postitettavaksi. Tein nyt uuden tilauksen tällä päivämäärällä. Mikäli kalenteri ei muutaman viikon kuluttua tammikuun loppuun mennessä saavu sinulle, otathan uudelleen yhteyttä.

Käyttäjän Anne Varis kuva

Hei! Mistä voin varmistaa, olenko tilannut kalenterin vai en? Jos olin, en ole ainakaan sitä saanut. T. Anne

Hei Anne,

onnistuu tässä. Näen jäsenrekisteristä, että olet tehnyt tilauksen lokakuussa. Ja postitettavaksi se on mennyt marraskuun 3. päivä. Koska tilauksesta on jo yli pari kuukautta, tein sinulle nyt uuden tilauksen tälle päivälle. Kalentereja postitetaan isompina lähetyserinä muutaman viikon välein, joten kalenterin saapumista kotiin kannattaa nyt odotella ihan tammikuun lopulle saakka ainakin.

Ystävällisesti Mirka Mäntylä, tiedottaja

Käyttäjän Johanna Lantta kuva

Hei! Tilasin n. muutama viikko sitten kalenterin. Menikö tilaus läpi? 😊

Hei Johanna,

tilaus näkyy jäsenrekisterissä päiväyksellä 20.12. ja se on lähtenyt postitettavaksi 22.12. Postittaja kerää kalentereja isompiin tilauseriin, joten kalenteria kannattaa odotella kotiin muutaman viikon kuluttua tilauspäivästä. Mikäli kalenteria ei kuulu tammikuun kuluessa, otathan uudelleen yhteyttä.

Ystävällisesti Mirka Mäntylä, tiedottaja