Kuva: IStock

Tilaa Tehyn kalenteri vuodelle 2020

Nyt on aika tilata Tehyn kalenteri vuodelle 2020. Toimi nopeasti, sillä kalentereja on rajallinen määrä.

Kalentereja on rajoitettu määrä, joten toimi nopeasti. Kalenterien tilausmahdollisuus päättyy, kun painosmäärä loppuu. Tilaamisen yhteydessä kannattaa samalla tarkistaa omat jäsentiedot.

Kotiin kalenteria kannattaa odottaa muutaman viikon kuluttua tilauksesta. Kalentereja postitetaan isompina erinä, ja erien jakelu tapahtuu muutaman viikon välein.

Luottamustehtävissä toimiville lähetetään ilman tilausta isokokoisempi aktiivikalenteri, mutta halutessaan myös he voivat tilata jäsenkalenterin ilmaiseksi.

Tee tilaus netissä

Kaikki jäsenet (mukaan lukien uudet jäsenet ja seniorijäsenet) voivat tilata kalenterin asiointipalvelussa. Asiointipalvelun suora osoite on: https://kilta.tehy.fi. Asiointipalveluun kirjaudutaan omalla jäsennumerolla ja salasanalla. Jäsennumeron löydät jäsenkortista tai Tehy-lehden takakannesta. Jos et muista salasanaasi, voit palauttaa sen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen.

Asiointipalveluun kirjautumisen ​käyttöohje.

Myös seniorijäsenet voivat tilata netistä

Myös seniorijäsenet voivat tilata kalenterin Tehyn asiointipalvelussa. Se onkin suositeltavin tapa. Asiointipalveluun kirjaudutaan omalla jäsennumerolla ja salasanalla (​Käyttöohje). Jäsennumeron löydät jäsenkortista tai Tehy-lehden takakannesta.

Puhelintilaus on mahdollista seniorijäsenille ainoastaan rajattuna ajanjaksona. Puhelintilaus on auki seuraavina ajanjaksoina:

• 2. – 11.10. arkisin klo 8.30–16.00
  • 6. – 15.11. arkisin klo 8.30–16.00
  • 11.-18.12. arkisin klo 8.30-16.00

Puhelinnumero on 09 5422 7754

Mikäli mahdollista, kannattaa kalenteritilaus hoitaa netissä.

Vuoden 2020 jäsenkalenteri sisältää

• Perinteisen kalenterin, jossa on yksi viikko aukeamalla
  • Suomen- ja ruotsinkielinen tekstisisältö. Kalenterisisältö myös englanniksi.
  • Tietoa Tehystä ja Tehyn toiminnasta
  • Vuosiruudukko, vuosisuunnitteluosuudet ja nimipäivät
  • Kalenterin koko 86 x 160 mm

Kalenterin kannet ovat ensimmäistä kertaa kierrätettävää pp-muovia. Kannet voi tuhota polttamalla tai kierrättämällä. Kierteet voit laittaa metallijätteeseen.

Kalenterissa ei ole enää yhteystietovihkoa. Yhteystiedot löydät verkosta:

Ongelmatilanteet

Jos kohtaat ongelmia tilauksen kanssa, ilmoita siitä vikailmoituslomakkeellamme.

Hyvä huomata: Vuoden 2020 kalenterin tilausten teko alkoi 23.9.2019. Jos olet tehnyt tilauksen ennen 23.9., sinulle tulee postitse vielä vuoden 2019 kalenteri. Tee uusi tilaus, jos haluat v. 2020 kalenterin.

Käyttäjän Julia Melnikova kuva

Hei! Tosiaan halusin kysyä, että onko kalenteri maksullinen?
Käyttäjän Jan-Olof Eriksson kuva

Ei ole. 🙂
Käyttäjän Marja Kalander kuva

Hei miksi minä sain kalenterin 2019 vaikka se oli pitänänyt olla 2020?

Hei Marja,

selvittelimme asiaa. Olet tehnyt tilauksen myös viikolla 38, jolloin v. 2020 kalenterin tilaus / toimitus ei vielä ollut alkanut. Tästä tilauksesta johtuen, sait v. 2019 kalenterin. Lisäksi olet tehnyt tilauksen viikolla 39, jolloin alkoi v. 2020 tilaukset. Tämän tilauksen perusteella saat postitse v. 2020 kalenterin kotiin muutaman viikon kuluttua. V. 2020 kalenterien postitukset tapahtuvat muutaman viikon välein (isompina erinä). Kannattaa nyt odotella muutama viikko, ja mikäli kalenteria ei ala kuulua, otathan yhteyttä uudelleen.

Ystävällisesti
Mirka Mäntylä
tiedottaja, Tehy

Käyttäjän Riitta Anttila kuva

Niin tilasin minäkin ja sain 2019, en minä sitä tarvitse, vaan vuoden 2020.

Hei Riitta,
Tilaustiedoista näemme, että sinulle on lähtenyt kalenteri ma 9.9. Vuoden 2020 kalenterien tilausaika alkoi ma 23.9.2019. Jos haluat vuoden 2020 kalenterin, tee nyt uusi tilaus asiointipalvelussa.

Ystävällisesti
Mirka Mäntylä

Käyttäjän Riitta Anttila kuva

Antaa olla, jos teidän tiedoissa on että olen saanut 2020 ja Lähetetty vanha niin en jaksa enään.... Hankin sen jostain muualta, ehkä kannattais vaihtaa liittoa, kun tehyn palvelu takkuilee näin paljon.
Käyttäjän Tiina Luoto kuva

Sanoiko joku kun liityit TEHYyn että ne osaa lukea meidän ajatukset? Olen ollut 30 vuotta jäsen ja joka vuosi mulla on ongelmia kalenterin tilaamisen kanssa. Netti tilaus ei toimi eikä just puhelin aikakaan ole. Ammattiliitto on kuin hankala parisuhde. Antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa. Siis kapulakielellä: Ensin ollaan ymmärtäväisiä ja kun jotain täytyisi antaa niin ei ymmärretä yhtään mitään. Silti TEHY on mun liitto kun ei muutakaan ole.
Käyttäjän Eija Aalto kuva

Tervehdys Tehyläiset ! Ihmettelen ongelmavalituksia Vuosikalenterin suhteen. Päivämäärät on ilmoitettu, eli lukuvika on tilaajassa. Onkohan nettitilauksessakin vika tuolin ja koneen välissä?? Mitä omaan puhelinaikaan tulee , voiko siitäkin syyttää liittoa? Minusta nyt on suurempiakin asioita kuin kalenterin tilaus. Mitä vrt. parisuhteeseen tulee, olisiko vähintään "asumusero" paikallaan?. "Tyhjänhän saa pyytämättäkin". Minä olen ainakin saanut kalenterin ja muitakin neuvoja asiallisesti kun olen tilannut/kysynyt. Toivotan kaikille Tehyläisille Hyvää ja Rauhallista Joulunaikaa. Annetaan Hyvää mieltä, se ei maksa mitään, niin kotona kuin töissäkin.
Käyttäjän Oili Lagerstedt kuva

Kahdeskymmenes vuosi eläkkeellä lopuillaan,eikä ole ollut kertaakaan ongelmia kalenterin ja lehden saannissa.Tänään tein nettitilauksen hyvin onnistui!
Käyttäjän Satu Varis kuva

Hei. Tuntuu oudolta, että kaikki eivät saa kalenteria vaan sitä on rajoitettu määrä. Eikö sitä voi tehdä jokaiselle jäsenelle ja lähettää postin mukana lehden kanssa? Näin toimitaan Superissa. Kiitos vastauksesta.
Käyttäjän Jan-Olof Eriksson kuva

Kalentereja ei valitettavasti kustannussyistä voida tehdä jokaiselle jäsenelle, sillä osa jäsenistä ei edes halua kalenteria eikä ole ekologisesti kestävää teettää tuotetta, jota joudutaan heittämään roskiin.
Käyttäjän Jaana Pentikäinen kuva

Tilasin kalenterin syyskuun lopussa mitään kalenteria ei ole vieläkään näkynyt...

Hei,

kalenteri on kyllä lähtenyt meiltä postittajalle. Uskoisin, että se on jäänyt jonnekin Postin syövereihin. On tullut eteen muitakin tapauksia, joissa on tarkistettu, että kalenterit ovat kyllä lähteneet Postin kannettavaksi, mutta ei ole menneet perille. Laitoimme sinulle uuden tulemaan, senkin kanssa menee nyt aikaa: tällä kertaa postilakko hidastaa jakelua.

Mirka Mäntylä, tiedottaja

Käyttäjän Anne Eloranta kuva

Moikka. Minäkin aikoja sitten tilannut kalenterin vaan ei ole perille löytänyt :(

Hei Anne,

näemme tiedoistasi, että sinulle on lähtenyt kalenteri 3.11. Kalenterien saamisessa normaalisti kestää pari-kolme viikkoa, koska kalentereja postitetaan parin viikon välein isompina satseina. Toki viime viikkojen postilakko on aiheuttanut luonnollisesti sen, että mitään ei ole jaettu. Kannattaa nyt odotella vielä. Mikäli sitä ei kuulu edelleenkään, laitathan viestiä, niin pistämme uuden.

Mirka Mäntylä, tiedottaja

Käyttäjän Titta Lehto kuva

Millä aikataululla toimijakalentereiden postitus etenee ?

Käyttäjän Riitta Ranta-Saarenpää kuva

Minäkin kyselen vuoden 2020 toimijakalenterin perään...
Käyttäjän Helena Sundström-Aliranta kuva

Samaa tässä kalenterin perään tiedustelen, useampi viikko jo tilauksesta. Mietin vain että riittääkö niitä kaikille tilanneille vai täytyykö käydä ostamassa kalenteri? Olisi jo kovasti tarvetta ensi vuoden muistiinpanoille..