Tilaa Tehyn kalenteri

Nyt on aika tilata Tehyn kalenteri vuodelle 2019. Tilaamisen yhteydessä kannattaa samalla tarkistaa omat jäsentiedot.

Tehyn jäsenet voivat tilata kalenterin ilmaiseksi. Huomaathan, että uusille jäsenille kalenteri lähetetään automaattisesti. Luottamustehtävissä toimiville lähetetään ilman tilausta isokokoisempi aktiivikalenteri, mutta halutessaan myös he voivat tilata jäsenkalenterin ilmaiseksi.

Kalentereita aletaan postittaa tilaajille viikolla 39, ja kotiin kalenteria kannattaa odottaa muutaman viikon kuluttua tilauksesta. Kalentereja postitetaan viikoittain.

Tee tilaus netissä

Kaikki jäsenet (mukaan lukien seniorijäsenet) voivat tilata kalenterin netistä. Se on nopeaa ja helppoa. Ohjeet löytyvät alta.

Ohjeet: näin tilaat netissä

Seuraa alla olevia ohjeita ja tee tilaus niiden mukaisesti. Alla olevat kuvat kertovat ruutu ruudulta, miten sinun tulee toimia.

• Klikkaa tästä Tehyn asiointipalveluun
  • Seuraavaksi järjestelmä pyytää sinua kirjautumaan (ellet ole jo sisäänkirjautunut). Kirjautumisessa käytetään omaa jäsennumeroa ja salasanaa. Jäsennumeron löydät esim. Tehy-lehden takakannesta tai jäsenkortistasi.
  • Tämän jälkeen sinulle avautuu omat tietosi, näkymä on tällainen:

• Otsikon Tilaa Tehyn kalenteri alta pääset tilaamaan kalenterin. Paina nappia Tilaa kalenteri. Sinulle aukeaa ikkuna, jossa ilmoitetaan, että kalenterin tilaus on vastaanotettu:

Myös seniorijäsenet voivat tilata netistä

Myös seniorijäsenet voivat tilata kalenterin netistä, ja nettitilaus onkin suositeltavin tapa. Yllä on ohjeet, miten tilaus onnistuu.

Puhelintilaus on mahdollista seniorijäsenille ainoastaan rajattuna ajanjaksona. Puhelintilaus on auki seuraavina ajanjaksoina:

• viikot 41 ja 42 (8.-19.10.) ma-pe klo 8.30–16.00
  • viikot 47 ja 48 (19.-30.11.) ma-pe klo 8.30–16.00

Puhelinnumero on 09 5422 7754.

Mikäli mahdollista, kannattaa kalenteritilaus hoitaa netissä.

Jos kirjautuminen ei onnistu

Jos kirjaudut ihan ensimmäistä kertaa, salasana on henkilötunnuksesi 6 ensimmäistä merkkiä (ppkkvv). Muussa tapauksessa käytä sitä salasanaa, jonka olet itse antanut.

Vuoden 2019 jäsenkalenteri sisältää

• Perinteisen kalenterin, jossa on yksi viikko aukeamalla
  • Suomen- ja ruotsinkielinen tekstisisältö. Kalenterisisältö myös englanniksi.
  • Tietoa Tehystä ja Tehyn toiminnasta
  • Yhteystietoluettelo
  • Vuosiruudukko, vuosisuunnitteluosuudet ja nimipäivät
  • Kalenterin koko 86 x 160 mm

Käyttäjän Tuula Manselius kuva

Aina yhtä vaikeaa tämä kalenterin tilaus. Voisi tulla aivan automaattisesti ilman erillistä tilausta!!!!

Hei,

kiitos viestistä. Tilaus on helppoa, kun on kirjautunut sisään, vain yksi napin painallus. Tiedämme, että osa tehyläisistä ei kalenteria käytä eikä halua. Sen arvioiminen, että osaisimme lähettää sen juuri niille, jotka sen aidosti haluavat, olisi mahdotonta. On kaikkein ekologisinta, että ne, jotka kalenterin haluavat, tekevät tilauksen. Näin kalenteria ei paineta kymmeniä tuhansia kappaleita turhaan eikä myöskään postiteta turhaan.

Käyttäjän Minna Kuikka kuva

Olen niin samaa mieltä...nyt 5 min jo yrittänyt päästä kalenteria tilaamaan...en vielä löytänyt. Jatkan yrittämistä.
Käyttäjän Päivi Mäkipää kuva

Mene ETUSIVUlle. Se palkki on ensimmäisenä tuossa rivissä. Sieltä löytyy sitten jatkot.
Käyttäjän Annikki Sutinen kuva

Tuohon ohjeeseen pitää lisätä, että on oltava ETUSIVULLA, mistä asiointipalvelu avautuu. Jos linkin kautta siirtyy tilaukseen saa aina vain tuon ohjesivun!!!!
Käyttäjän Anniina Ahonen kuva

Joo, olen samaa mieltä! :(
Käyttäjän Annikki Kääriäinen kuva

henkilötunnuksen kuusi ensimmäistä numeroa ei kelpaa

Hei Annikki,

jos hetun 6 ensimmäistä merkkiä eivät kelpaa, niin siinä on kirjautumisongelma. Kirjautumisongelmasta voisit laittaa viestiä jäsentietohallintaan: [email protected]. Siellä he voivat tarkistaa tietosi, että pääset sitten kirjautumaan.

Käyttäjän Maija-Liisa Silvennoinen kuva

Ei tule mitään ”Tilaa kalenteri” laatikkoa, sama ohje vaan 10 kertaa!

Hei Maija-Liisa,

järjestelmässä on ollut laajempi häiriö, joka on vaikuttanut tilaukseen osalla käyttäjistä. Tilauksesi on kuitenkin tehty ja kalenteri saapuu postitse kotiisi.

Käyttäjän Marja Heikkinen kuva

ota yhteyttä tehyyn herjasi, kun klikkasin tilaa kalenterin. Uskomatonta tämä yhden kalenterin kanssa vekslaaminen. Ostan kaupasta.
Käyttäjän Päivi Pulli kuva

Kalenterin tilaus ei onnistu! Missä vika?Turhauttavaa näpytellä "sata"kertaa turhaan, eikä teillä puhelinpalvelukaan toimi kuin tiettyinä päivinä.Eipä ole hyvää palvelua!
Käyttäjän Jenni Kanto kuva

Yritän kirjautuneena päästä tuolle asiointi sivulle mutta se sanoo vain error ota yhteys tehyyn, miksi homma ei toimi??

Hei,

jäsenrekisterissä on tällä hetkellä tekninen häiriö. Vikaa korjataan parhaillaan ja pyritään saamaan se kuntoon mahdollisimman pian.

Käyttäjän Berit Cederlöf kuva

Kalenterin tilaus ei onnistu. Noudatin annettuja ohjeita mutta eteenpäin en päässyt. On hyvä idea että kalenterit lähetetään vain niille jotka niitä oikeasti käyttävät, mutta kun tämä on tehty näin vaikeaksi niin tuntuu jo aika naurettavalta. Minulla on ollut tehyn kalenteri vuosia käytössä mutta nyt en saa sitä näköjään vaikka haluaisin. Uudistakaa tilaustapa helpoksi ja toimivaksi. Kiitos.

Hei kaikille,

asiointipalvelussa on ollut laajempi häiriö, joka on vaikuttanut tilaukseen osalla käyttäjistä. Nyt vika on kuitenkin korjattu ja tilauksen pääsee tekemään.

Käyttäjän Anne Meuronen kuva

ei ole kohtaa tilaa kalenteri

Hei Anne,

näemme tiedoistasi, että olet eilen 3.10. tilannut kalenterin. Se postitetaan kotiisi.

Käyttäjän Erja Halonen kuva

pääsen kyllä kirjautumaan tehyn sivuille, mutta sen jälkeen en saa aktiiviseksi jäsenpalvelut, asiointipalvelut ja tilaa kalenterilaatikkoa. Olen yrittänyt viikon verran. voitteko lähettää minulle kalenterin vai pitääkö vielä yrittää soittamalla tilaamista? Kiitos t. Erja Halonen Seinäjoelta
Käyttäjän Erja Halonen kuva

Vielä kerran kokeilin ja nyt sain kalenterin tilattua, kiitos
Käyttäjän Hilkka Vänttinen kuva

En tiedä tuliko tilaus perille, mutta voisitteko lähettää sen minulle!! Saisinko vastauksen sähköpostiini [email protected], jotta tiedän että ei tarvitse soittaa. Kiitos etukäteen Hilkka Vänttinen p.0505534996
Käyttäjän Merja Lento kuva

Olen yrittänyt monta kertaa yrittänyt tilata kalenterin mutta mistään ei selviä onko viesti tullut perille,mistähän saa tietää asian, onko kalenteri tulossa ? ja miksi tämä on näin hankalaa?

Hei,

netistä tilattaessa, näkyville ponnahtaa pieni ilmoitus, jossa lukee, että kiitos tilauksesta ja silloin tilaus on mennyt / tullut perille.

Voit halutessasi laittaa kalenteritilauksen tarkistettavaksi osoitteella [email protected]

Käyttäjän Nina Huotari kuva

Laittakaa etusivulle heti kohta mitä painamalla saa kalenterin tilattua. Nyt todella monimutkaista. Kiitos

Hei,

Kalenterin tilaus vaatii valitettavasti ensin kirjautumisen sisään, kun tilaus ei ole julkisella sivustolla. Kirjautumislinkki löytyy etusivulta.

Ystävällisesti,

Käyttäjän Katri Kautto kuva

Hei! Sain juuri tänään uuden kalenterin postissa ja aloin sitä heti innokkaasti täyttämään. Harmikseni kuitenkin huomasin, että kalenterissa on alkupuolella "virheitä" heti joulukuun alusta lähtien.. Puuttuu viikkoja, esim. tammikuu puuttuu kokonaan. Viikot menevät virheellisesti, esim. vko 49 kohdalta ylimääräisiä sivuja, joiden jälkeen päivämäärät virheellisiä yms. Helmikuusta eteenpäin kalenterissa pikaisella tarkistuksella kaikki päivämäärät ja viikot ok. Tämä vain tiedoksi, kaikissa kalentereissa lienee sama pulma.

Hei,

kiitos viestistäsi ja pahoittelut, että olet saanut viallisen kalenterin. Virheen syntysyy on toistaiseksi paikannettu kalenterin sidontavaiheeseen. Voisit laittaa minulle viestiä sähköpostitse, postitamme uuden kalenterin sinulle. Osoite on muotoa [email protected]

Käyttäjän Anne Kuuri-Riutta kuva

Kalenterin tilaus ei onnistu. Muillakin näyttää olevan ongelmia. Pitääkö yrittää myöhemmin uudelleen?

Hei Anne,

kalenterin tilauksessa oli järjestelmäongelmia lokakuun alussa, mutta tällä hetkellä ei ole tietoa, että tilaus ei menisi läpi. Pääsetkö kuitenkin kirjautumaan? Kirjautumisongelmissa (jos kyse on sellaisesta) voit laittaa viestiä jäsenrekisteriin [email protected] Jos esimerkiksi sähköposti ei ole oikein, niin uuden salasanankaan tilaaminen ei onnistu.

Käyttäjän Riitta-Liisa Ruotsala kuva

Hei vaan kaikki kommentoijat! Minäkin rupesin tilaamaan tuota kalenteria joka on aina yhtä tärkeä kapine elämässäni ollut jo yli 20-vuoden ajan.Kirjautuminen sisään ei onnistunutkaan salasanani täytyi uusia eli tilasin uuden salasanan ja sitten onnistui!Entinen salasanani oli siis vanhentunut!? Odotan uutta kalenteriani postista :)
Käyttäjän Eija Katajamäki kuva

En muistanut salasanaa!? Kerran vuodessa, kun sitä tässä tarvitsee. Laiton vaan jäsennumeron lisäksi pp.kk.vv., ilmoitti, että tilaus olisi tehty. Voiko luottaa, että kalenteri tulee?!?
Käyttäjän Kirsti Pajula kuva

Todettakoon, että edelleenkään 11.11.18 Asiointipalvelu ei aukea siitä nuolen päästä, mistä se ohjeistetaan avaamaan, vaikka 3.10.18 täällä tesktipalstalla on Tiedottajan ilmoitus, että vika on korjattu. Kirjautumalla ja sieltä kiertoteitä menemällä sain (toivottavasti) kalenterin tilattua. Tosin edelleen se etusivu väittäää, etten ole kalenteria tilannut! Joten mielenkiintoista seurata tuleeko postissa kalenteri vaiko ei.
Käyttäjän Anna-Mari Lyytinen kuva

Kiitos kun säästätte siinä,että kalenteri tulee tilata sillä eihän jokainen jäsen sitä käytä.Helppo oli tehdä ja hyvin oli ohjattu.
Käyttäjän Mirja Bankowski kuva

Helppo tilata kalenteri. Mutta kehitysehdotuksena olisi kalenteriin kannet. Itse käytän Tehyn kalenterissa Superin vanhoja kalenterin kansia.
Käyttäjän Tarja-Hannele Tamminen kuva

En saa aktiiviseksi tilaa kalenteri laatikkoa. Kun olen nyt lukenut nämä kommentit pitkältä ajalta ja todennut muillakin olleen saman ongelman, ei voi kun ihmetellä, jos on joku järjestelmävika, eikö vikaa tosiaan saa korjattua !
Käyttäjän Satu Leinonen kuva

Hei , milloin alkaa kalenteri tulemaan? Kovasti jo odotellut. Mielestäni tilannut 21.10 Ja jos ei ole tilaus perillä niin onko mahdollista enää saada?

Hei,

kiitos viestistä. Nyt emme pysty jäsenrekisterissä katsomaan pelkän nimen perusteella, onko tilauksesi tehty vai onko se jäänyt postinkannossa mahdollisesti jonnekin. Voisitko laittaa jäsennumerosi minulle vaikka sähköpostitse, niin voimme katsoa jäsenrekisteristä, onko tilaus ok. Osoite on muotoa [email protected]

Käyttäjän Riitta Kitinoja kuva

Tillaaminen onnistui ilman mitään onglmia :)