Tilaa Tehyn kalenteri

Nyt on aika tilata Tehyn kalenteri vuodelle 2019. Tilaamisen yhteydessä kannattaa samalla tarkistaa omat jäsentiedot.

Tehyn jäsenet voivat tilata kalenterin ilmaiseksi. Huomaathan, että uusille jäsenille kalenteri lähetetään automaattisesti. Luottamustehtävissä toimiville lähetetään ilman tilausta isokokoisempi aktiivikalenteri, mutta halutessaan myös he voivat tilata jäsenkalenterin ilmaiseksi.

Kalentereita aletaan postittaa tilaajille viikolla 39, ja kotiin kalenteria kannattaa odottaa muutaman viikon kuluttua tilauksesta. Kalentereja postitetaan viikoittain.

Tee tilaus netissä

Kaikki jäsenet (mukaan lukien seniorijäsenet) voivat tilata kalenterin netistä. Se on nopeaa ja helppoa. Ohjeet löytyvät alta.

Ohjeet: näin tilaat netissä

Seuraa alla olevia ohjeita ja tee tilaus niiden mukaisesti. Alla olevat kuvat kertovat ruutu ruudulta, miten sinun tulee toimia.

• Klikkaa linkkiä Asiointipalvelu. Linkki löytyy Jäsenpalvelu ja omat tiedot -laatikosta:
  • Kirjaudu sen jälkeen sisään. Kirjautumisessa käytetään omaa jäsennumeroa ja salasanaa. Jäsennumeron löydät esim. Tehy-lehden takakannesta tai jäsenkortistasi.

• Tämän jälkeen sinulle avautuu omat tietosi, näkymä on tällainen:

• Otsikon Tilaa Tehyn kalenteri alta pääset tilaamaan kalenterin. Paina nappia Tilaa kalenteri. Sinulle aukeaa ikkuna, jossa ilmoitetaan, että kalenterin tilaus on vastaanotettu:

Myös seniorijäsenet voivat tilata netistä

Myös seniorijäsenet voivat tilata kalenterin netistä, ja nettitilaus onkin suositeltavin tapa. Yllä on ohjeet, miten tilaus onnistuu.

Puhelintilaus on mahdollista seniorijäsenille ainoastaan rajattuna ajanjaksona. Puhelintilaus on auki seuraavina ajanjaksoina:

• viikot 41 ja 42 (8.-19.10.) ma-pe klo 8.30–16.00
  • viikot 47 ja 48 (19.-30.11.) ma-pe klo 8.30–16.00

Puhelinnumero on 09 5422 7754.

Mikäli mahdollista, kannattaa kalenteritilaus hoitaa netissä.

Jos kirjautuminen ei onnistu

Jos kirjaudut ihan ensimmäistä kertaa, salasana on henkilötunnuksesi 6 ensimmäistä merkkiä (ppkkvv). Muussa tapauksessa käytä sitä salasanaa, jonka olet itse antanut.

Vuoden 2019 jäsenkalenteri sisältää

• Perinteisen kalenterin, jossa on yksi viikko aukeamalla
  • Suomen- ja ruotsinkielinen tekstisisältö. Kalenterisisältö myös englanniksi.
  • Tietoa Tehystä ja Tehyn toiminnasta
  • Yhteystietoluettelo
  • Vuosiruudukko, vuosisuunnitteluosuudet ja nimipäivät
  • Kalenterin koko 86 x 160 mm

Käyttäjän Tuula Manselius kuva

Aina yhtä vaikeaa tämä kalenterin tilaus. Voisi tulla aivan automaattisesti ilman erillistä tilausta!!!!

Hei,

kiitos viestistä. Tilaus on helppoa, kun on kirjautunut sisään, vain yksi napin painallus. Tiedämme, että osa tehyläisistä ei kalenteria käytä eikä halua. Sen arvioiminen, että osaisimme lähettää sen juuri niille, jotka sen aidosti haluavat, olisi mahdotonta. On kaikkein ekologisinta, että ne, jotka kalenterin haluavat, tekevät tilauksen. Näin kalenteria ei paineta kymmeniä tuhansia kappaleita turhaan eikä myöskään postiteta turhaan.

Käyttäjän Minna Kuikka kuva

Olen niin samaa mieltä...nyt 5 min jo yrittänyt päästä kalenteria tilaamaan...en vielä löytänyt. Jatkan yrittämistä.
Käyttäjän Päivi Mäkipää kuva

Mene ETUSIVUlle. Se palkki on ensimmäisenä tuossa rivissä. Sieltä löytyy sitten jatkot.
Käyttäjän Annikki Kääriäinen kuva

henkilötunnuksen kuusi ensimmäistä numeroa ei kelpaa

Hei Annikki,

jos hetun 6 ensimmäistä merkkiä eivät kelpaa, niin siinä on kirjautumisongelma. Kirjautumisongelmasta voisit laittaa viestiä jäsentietohallintaan: [email protected]. Siellä he voivat tarkistaa tietosi, että pääset sitten kirjautumaan.

Käyttäjän Maija-Liisa Silvennoinen kuva

Ei tule mitään ”Tilaa kalenteri” laatikkoa, sama ohje vaan 10 kertaa!

Hei Maija-Liisa,

järjestelmässä on ollut laajempi häiriö, joka on vaikuttanut tilaukseen osalla käyttäjistä. Tilauksesi on kuitenkin tehty ja kalenteri saapuu postitse kotiisi.

Käyttäjän Marja Heikkinen kuva

ota yhteyttä tehyyn herjasi, kun klikkasin tilaa kalenterin. Uskomatonta tämä yhden kalenterin kanssa vekslaaminen. Ostan kaupasta.
Käyttäjän Päivi Pulli kuva

Kalenterin tilaus ei onnistu! Missä vika?Turhauttavaa näpytellä "sata"kertaa turhaan, eikä teillä puhelinpalvelukaan toimi kuin tiettyinä päivinä.Eipä ole hyvää palvelua!
Käyttäjän Jenni Kanto kuva

Yritän kirjautuneena päästä tuolle asiointi sivulle mutta se sanoo vain error ota yhteys tehyyn, miksi homma ei toimi??

Hei,

jäsenrekisterissä on tällä hetkellä tekninen häiriö. Vikaa korjataan parhaillaan ja pyritään saamaan se kuntoon mahdollisimman pian.

Käyttäjän Berit Cederlöf kuva

Kalenterin tilaus ei onnistu. Noudatin annettuja ohjeita mutta eteenpäin en päässyt. On hyvä idea että kalenterit lähetetään vain niille jotka niitä oikeasti käyttävät, mutta kun tämä on tehty näin vaikeaksi niin tuntuu jo aika naurettavalta. Minulla on ollut tehyn kalenteri vuosia käytössä mutta nyt en saa sitä näköjään vaikka haluaisin. Uudistakaa tilaustapa helpoksi ja toimivaksi. Kiitos.

Hei kaikille,

asiointipalvelussa on ollut laajempi häiriö, joka on vaikuttanut tilaukseen osalla käyttäjistä. Nyt vika on kuitenkin korjattu ja tilauksen pääsee tekemään.

Käyttäjän Anne Meuronen kuva

ei ole kohtaa tilaa kalenteri

Hei Anne,

näemme tiedoistasi, että olet eilen 3.10. tilannut kalenterin. Se postitetaan kotiisi.

Käyttäjän Erja Halonen kuva

pääsen kyllä kirjautumaan tehyn sivuille, mutta sen jälkeen en saa aktiiviseksi jäsenpalvelut, asiointipalvelut ja tilaa kalenterilaatikkoa. Olen yrittänyt viikon verran. voitteko lähettää minulle kalenterin vai pitääkö vielä yrittää soittamalla tilaamista? Kiitos t. Erja Halonen Seinäjoelta
Käyttäjän Erja Halonen kuva

Vielä kerran kokeilin ja nyt sain kalenterin tilattua, kiitos
Käyttäjän Hilkka Vänttinen kuva

En tiedä tuliko tilaus perille, mutta voisitteko lähettää sen minulle!! Saisinko vastauksen sähköpostiini [email protected], jotta tiedän että ei tarvitse soittaa. Kiitos etukäteen Hilkka Vänttinen p.0505534996
Käyttäjän Merja Lento kuva

Olen yrittänyt monta kertaa yrittänyt tilata kalenterin mutta mistään ei selviä onko viesti tullut perille,mistähän saa tietää asian, onko kalenteri tulossa ? ja miksi tämä on näin hankalaa?

Hei,

netistä tilattaessa, näkyville ponnahtaa pieni ilmoitus, jossa lukee, että kiitos tilauksesta ja silloin tilaus on mennyt / tullut perille.

Voit halutessasi laittaa kalenteritilauksen tarkistettavaksi osoitteella [email protected]

Käyttäjän Nina Huotari kuva

Laittakaa etusivulle heti kohta mitä painamalla saa kalenterin tilattua. Nyt todella monimutkaista. Kiitos

Hei,

Kalenterin tilaus vaatii valitettavasti ensin kirjautumisen sisään, kun tilaus ei ole julkisella sivustolla. Kirjautumislinkki löytyy etusivulta.

Ystävällisesti,