Tilaa Tehyn kalenteri

Nyt on aika tilata Tehyn kalenteri vuodelle 2018. Tilaamisen yhteydessä kannattaa samalla tarkistaa omat jäsentiedot.

Tehyn jäsenet voivat tilata kalenterin ilmaiseksi, tilausaika alkaa 25.9.2017. Uusille jäsenille kalenteri lähetetään automaattisesti. Luottamustehtävissä toimiville lähetetään ilman tilausta isokokoisempi aktiivikalenteri, mutta halutessaan myös he voivat tilata jäsenkalenterin ilmaiseksi.

Kalentereita aletaan postittaa tilaajille vasta viikolla 43 ja kotiin kalenteria kannattaa odottaa vasta marraskuun alkupuolella. Kalentereja postitetaan viikottain.

Näin tilaat netissä

• Avaa osoite www.tehy.fi
  • Kirjaudu sisään (sivun ylälaidassa painike ”Kirjaudu sisään”)
  • Siirry sivulle ”Jäsenpalvelu  ja omat tiedot”
  • Klikkaa linkkiä ”Hallitse jäsentietojasi / Tilaa kalenteri”

• Kalenteritilaus avautuu omien jäsentietojen yhteyteen sivun ylälaitaan
  • Klikkaa linkkiä ”Tilaa kalenteri”

Eläkeläisjäsenet voivat tilata puhelimitse tai sähköpostilla

Eläkeläisjäsenet voivat tilata kalenterin puhelimitse 25.9.2017 - 28.2.2018 välisenä aikana numerosta 09 5422 7754 (ma, ti, to klo 9-15) tai sähköpostilla [email protected].

Vuoden 2018 jäsenkalenteri sisältää

• Perinteisen kalenterin, jossa on yksi viikko aukeamalla
  • Suomen- ja ruotsinkielinen tekstisisältö. Kalenterisisältö myös englanniksi.
  • Tietoa Tehystä ja Tehyn toiminnasta
  • Yhteystietoluettelo
  • Vuosiruudukko, vuosisuunnitteluosuudet ja nimipäivät
  • Kalenterin koko 86 x 160 mm

Käyttäjän Päivi Siermala kuva

Lähtättekö sen minulle.
Käyttäjän Hannele Karjalainen kuva

laittakaa minulle ensi vuoden kalenteri
Käyttäjän Kristina Österås kuva

kalenteri kiitos!
Käyttäjän Juha Saikkonen kuva

ei ole tullut perille

Hei Päivi ja Hannele,

kalenterin voi tilata kirjautumalla nettisivuilla omiin tietoihin. Kommenttikentässä tilaaminen ei valitettavasti onnistu. Kirjautumalla pääsette yllä mainittuihin omiin tietoihin. Ja siellä voitte käydä tilaamassa kalenterin. Osoitetiedot lähetyksiä varten saadaan noiden omien tietojen kautta suoraan postittajalle.

Onnistuisiko tilaus näillä neuvoilla?

Mirka Mäntylä, Tehyn tiedottaja

Käyttäjän Seija Mikkonen kuva

Tuntuu vaikealta tilata kalenteria.Olen nyt jotenkin unohtanut ,miten tilata.Sorry.Tehy lehti tulee
Käyttäjän Merja Kumpulainen kuva

Hei!

Vielä ei ole tullut isoa kalenteria vaikka pitäisi tulla automaattisesti. Missä vika?

Hei,

iso kalenteri toimitetaan aktiiveille eli niille, joilla on jokin tehtävä rekisterissä. Selvittelen vähän, miksi se ei ole tullut. Ongelma voi olla ihan Postissakin tai sitten rekisteriajossa. Palaan asiaan.

Hei Merja,

laitoin sinulle tarkempaa tietoa sähköpostitse. Katsothan postisi.

Käyttäjän Irja Suhonen kuva

Hei, onko pääluottamusmies  vielä aktiivi eli saako ison kalenterin?

En nääs ole saanut vuoden 2018 kalenteria......

Hei Irja,

kyllä pääluottamusmies on aktiivi ja iso kalenteri pitäisi tulla. Kalenteri lähtee nykyisille ja uusille tehtävänhaltijoille, joilla tehtävä on voimassa en vuonna 2018.

Kalenterit postitetaan parin viikon välein. Kun luottamustehtävä on saapunut / ilmoitettu / kirjattu Tehyn jäsenrekisteriin, niin järjestelmä poimii henkilön mukaan aina seuraavaan kalenteripostitukseen.

Eli summa summarum: kyllä ison kalenterin pitäisi tulla. Lähetysajankohta on riippuvainen tuosta, milloin tehtävä kirjataan Kiltaan. Tiedätkö, milloin se kohdallasi olisi kirjattu? Tai olisiko sinun mahdollista odottaa esim. parisen viikkoa?

Mirka Mäntylä, tiedottaja

Automaatio pyörii näillä näkymin helmikuun loppuun tai kunnes kalenterit loppuvat.

Käyttäjän Irja Suhonen kuva

Hei, tietoni on kirjattu Kiltaan /Tehyn rekisteriin 4 vuotta sitten.

Ilman muuta odottelen, kaikki muut tuttava aktiivit olivat saaneet kalenterin jo yli kaksi viikkoa sitten.......Luulin, että minut oli potkittu pois lähetyslistoilta.

Irja

Käyttäjän Heikki Salden kuva

Hei, luottamus- ja ammattiosastotehtävät kirjataan aina kausittain. Mikäli sama henkilö jatkaa tehtävässä, tulee ilmoitus tehdä uudelleen Tehyn jäsenrekisteriin. Kun uusi kausi / tehtävä on kirjattu, toimijakalenteri lähtee automaattisesti. yt. Heikki / jäsenpalvelut

Käyttäjän Outi Luoma kuva

Minäkin odotan edeleen aktiivikalenteria. Kyllä nyt olisi jo aika tulla.

Minusta tuli työsuojelupäällikkö 1.10  sekö estää kalenterin saamisen? vai onko posti hidas?

Käyttäjän Heikki Salden kuva

Hei, kalenteri on lähtenyt matkaan, mutta mikäli sitä ei lähiaikoina kuulu niin voit olla yhteydessä Tehyn jäsenrekisteriin. yt. Heikki / jäsenpalvelut

Käyttäjän Outi Luoma kuva

Eikö työsuojelupäällikkönä saakaan isoa kalenteria? Olen toki työnantajan edustaja nyt kun tulin valituksi päälliköksi, mutta aina Tehyläisillä silmälaseilla varustettuna.

En saanut alunperin ollenkaan aktiivin kalenteria ja sitten kun laitoin viestiä tulikin pieni kalnteri. Se on liian pieni kun asioita on paljon.

Toivon kovin, että saisin ison kalenterin. Jos saan niin anna pikku-kalenterin tyttärelleni,  joka on myös Tehy sairaanhoitaja ja oli muualla kalenterin tilaamisen aikaan.

Kiitos!

Hei Outi,

kiitos viestistä. Ison kalenterin pitäisi tulla sinulle piakkoin, on lähtenyt eteenpäin viime viikolla.

Mirka Mäntylä
tiedottaja

Käyttäjän Eeva Ikonen kuva

Hello, missä viipyy tilaamani kalenteri 2018 -eeva-

Hei Eeva,

jäsenrekisterin tilauslokitiedoissa näkyy, että tilasit kalenterin eilen. Seuraava lähetyspäivä on maanantai-aamuna, jolloin osoitteet menevät postitukseen. Posti tuo tämän jälkeen omalla jakeluaikataulullaan kalenterin kotiisi.

Ystävällisesti Mirka Mäntylä, tiedottaja

Hei,

kiitos viestistä. Vaikea arvioida. Laittaisitko viestiä [email protected] ja mukaan jäsennumerosi, niin voisin katsoa rekisteristä, milloin olet tehnyt tilauksen. Tilaukset lähtevät postitettaviksi joka maanantai. Selvitellään, kun saamme jäsennumerosi :).

ystävällisesti

Käyttäjän Helena Haanpää kuva

näköjään en saa tilattua kalenteria, linkki ei toimi

Hei Helena,

mikä linkki? Sisäänkirjautumislinkkikö?

Mirka Mäntylä

Käyttäjän Annika Väisänen kuva

Heippa!!

En saa tilattua jäsenkalenteria, minulla ei ole omissa tiedoissa linkkiä, josta sen voi tilata!! Voisinko saada mahdollisesti kalenterin??

Käyttäjän Mirja Haakana kuva

Hei, tietojen mukaan olen tilannut kalenterin 1.11.2017 sähköisesti, mutta en ole saanut sitä. Tiedoissa lukee, että odottaa lähettämistä...? Jokin nyt ei toimi tänä vuonna. Ennen tullut ajallaan.

Hei,

Kaikki 31.12. mennessä tehdyt tilaukset ovat tällä viikolla postituksessa. Postitus tapahtuu aina maanantaisin ja postin kannossa voi olla viivettä. Kannattaa odotella vielä jonkin aikaa. Jos kalenteria ei edelleenkään ala kuulua, kannattaa laittaa viestiä [email protected]

Käyttäjän Kati Ihonen kuva

Voiko vielä tilata tämän vuoden kalenteria? En löytänyt sivuilta paikkaa mistä voisin kalenterin tilata!

Hei,

kalenterien tilaus onnistuu kesäkuun loppuun saakka. Oletko kirjautunut sisään ja toiminut tuossa uutisessa edellä mainittujen ohjeiden mukaisesti? Kalenterin tilauslinkin pitäisi siellä näkyä.

Tilasin nyt joka tapauksessa sinulle kalenterin. Postitus tapahtuu ensi viikon maanantaina, joten tullee kotiisi ensi viikon lopulla tai seuraavan alussa, miten Posti nyt ehtiikään jakaa.

Käyttäjän Kati Ihonen kuva

Toimin ohjeiden mukaisesti ja olin sisäänkirjautuneena. Kiitos jos se näin vielä onnistuu!