Terveydenhoitajien opintopäivät pidetään syksyllä

Tänä vuonna terveydenhoitajien opintopäivät järjestetään Kuopiossa 15.-16.11. Ilmoittautuminen on jo avoinna, joten kannattaa toimia nopeasti.

Opintopäivien teemana on turvallisuus. Koulutuksessa saat tietoa mm. MARAK-, Puhejudo- ja SomeBody®- menetelmistä. Lisäksi luennoilla käsitellään mm. varhaislapsuuden kasvuympäristön vaikutusta psyykkiseen kehitykseen, saadaan tietoa digihyvinvoinnista ja opitaan tunnistamaan hätätilanteita pelastusopiston ohjaamana.

Terveydenhoitajien opintopäivät ovat avoimet ja maksuttomat kaikille Tehyn jäsenille ja opiskelijajäsenille. Matka- ja majoituskuluista osallistujat vastaavat itse. Majoituksesta lisätietoa opintopäivien esitteessä, jonka voit ladata tästä

Ilmoittaudu mukaan viimeistään 21.10.

Opintopäivien ohjelma

15.11.2018 torstai

8:30 Saapuminen ja aamukahvi
9:00 Päivien avaus, Tehyn ensimmäinen varapuheenjohtaja Anna-Leena Brax